Categories: Автопоради

Водіям розповіли, чому в мороз не можна довго крутити стартер під час запуску двигуна

Проводити тривалу спробу запуску автомобільного двигуна за допомогою стартера, особливо в холодну погоду, може призвести до серйозних проблем із двигуном і електричною системою. У сучасних автомобілях, що оснащені інжекторними системами та електронним управлінням, цей підхід може бути неефективним та шкідливим. Експерти навели три ключові причини, чому краще уникати тривалого обертання стартера та можливих наслідків:

Перегрів системи стартера та електроніки:

Сучасні стартери працюють з великими струмами, і їхня тривала робота може спричинити перегрів. Перегріті обмотки та інші компоненти можуть втратити ефективність і довговічність. У деяких випадках це може призвести до поломки стартера. Перегрів електронних компонентів також може спричинити збої в системі управління, що ускладнює подальший запуск і може вимагати дорогого ремонту.

Загроза ушкодження бендикса (обгінної муфти):

Бендікс – це механізм, який тимчасово з’єднує стартер із маховиком двигуна під час запуску. При тривалому обертанні Бендікс може перегріватися і зношуватися. Це може призвести до його поломки та створити перешкоди для успішного запуску двигуна. Заміна Бендікс може бути складним і витратним процесом, який можна уникнути, скорочуючи час роботи стартера.

Поява задирок на стінках циліндрів:

Тривале обертання стартера в умовах низьких температур може призвести до зношування стінок циліндрів двигуна. Відсутність олії на стінках циліндрів під час роботи стартера викликає тертя металевих поверхонь. Це призводить до появи задирок і зносу, що знижує термін служби двигуна і може вимагати капітального ремонту.

Замість тривалого обертання стартера рекомендується звертати увагу на стан акумулятора, системи запалювання та паливоподачі. Регулярне технічне обслуговування та правильний догляд за автомобілем допоможуть уникнути проблем під час запуску двигуна в холодну пору.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

1 день ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

2 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

2 дні ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

2 дні ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

2 дні ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

2 дні ago