Categories: Автопоради

Водіям розповіли, чому в жодному разі не можна змішувати антифризи різних кольорів

Зазвичай не рекомендується змішувати антифризи різних марок і типів через можливі проблеми, пов’язані з взаємодією їхніх присадок. Деякі охолоджуючі рідини вважаються несумісними, в той час як інші можуть бути умовно сумісними.

Наприклад:

Не рекомендується змішувати антифризи зі специфікацією G11 та G12, проте можна вважати G12++ та G13, G11 та G12+ сумісними.

У випадках примусового перемішування, наприклад, при екстреній дозаправці, рекомендується замінити суміш при першій можливості, щоб забезпечити довгострокову ефективну роботу системи охолодження.

Колір антифризу не є надійним показником сумісності, оскільки виробники можуть використовувати різні кольори для антифризів одного і того ж складу. Змішування охолоджуючих рідин різного кольору, але одного і того ж складу, зазвичай не має негативних наслідків.

Однак різні склади антифризу одного кольору можуть призвести до проблем із двигуном. Тому не слід покладатися тільки на колір як параметр визначення сумісності при змішуванні.

При екстреній дозаправці, щоб відновити необхідний рівень, можна використовувати дистильовану або фільтровану воду. Додавання невеликої кількості води (100-200 мл) зазвичай не суттєво впливає на хімічний баланс складу антифризу.

Проте, при заправці більшого об’єму рекомендується використовувати той самий тип антифризу, який вже є в системі охолодження автомобіля, для забезпечення сумісності та найкращої ефективності.

Дотримання рекомендацій і специфікацій виробника є вкрай важливим при роботі з антифризом, щоб забезпечити належне функціонування системи охолодження та запобігти можливим пошкодженням.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

35 хвилин ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

2 години ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

23 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

24 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

1 день ago