Categories: Автопоради

Водіям розповіли, скільки кілометрів можна проїхати, коли горить індикатор низького рівня пального

Численні автомобілісти цікавляться, наскільки далеко можна проїхати після того, як на панелі приладів бензинової або дизельної машини загорівся індикатор нестачі палива. Журналісти порталу Reader’s Digest надали коментарі автомеханіка Роберта Муньюса, який є також фахівцем з безпеки дорожнього руху. Деякі з його порад можуть бути корисні для вас, особливо якщо ви їздите з обмеженим обсягом пального у баці.

Спочатку, експерт підкреслив, що постійна їзда на лампочці майже пустого бака – це не найкраща ідея. Тут виникає ризик того, що коли палива в бензобаку залишиться мало, бруд і осад, які накопичилися на його дні, можуть потрапити до паливної системи автомобіля. Це може призвести, принаймні, до двох серйозних проблем. Перш ніж потрапити в двигун, паливо пройде через паливний фільтр, який забрудниться, внаслідок чого може зменшити потужність і спричинити ривки під час їзди.

Друга проблема пов’язана із паливним насосом. Маленький залишок пального в баці може призвести до того, що паливний насос висмоктатиме замість палива повітря, що поступово пошкодить його.

Щодо основного питання про те, скільки кілометрів можна проїхати з майже порожнім баком, автомеханік зазначив: “Зазвичай індикатор нестачі палива спалахує, коли об’єм паливного бака стає менше 15% або 10%. Щоб відповісти на це питання, необхідно враховувати як об’єм бака, так і середню витрату пального автомобілем. Обидва параметри залежать від моделі та стилю водіння, тому визначення точної кількості кілометрів є важким завданням”.

Але, зробивши наближені підрахунки, я можу сказати, що автомобіль з середнім об’ємом бака (приблизно 50 літрів) зазвичай зможе проїхати від 30 до 50 кілометрів до того, як двигун зупиниться через відсутність пального. Щодо автомобілів з великим баком (приблизно 70-80 літрів), ця відстань може сягати до 80 кілометрів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-3 автомобіля Kia, які розчарували своїх власників

Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…

2 години ago

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

3 години ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

4 години ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

4 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

1 день ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

1 день ago