Categories: Автопоради

Водіям розповіли, як самостійно завести двигун авто з розрядженим акумулятором

Досвідчений автомеханік Скотті Кілмер поділився корисними порадами щодо того, як запустити автомобіль, коли акумулятор розряджений. Ці прості кроки можуть допомогти уникнути поїздки на СТО та заощадити час і гроші.

Вам знадобляться правильні кабелі для прикурювання з плюсовим і мінусовим кінцями. Впевніться, що кабелі у нормальному стані і не мають пошкоджень.

Правильно підключіть кабелі:

– Підключіть плюсовий кінець одного кабелю до плюсового кінця акумулятора автомобіля-донора.

– Другий плюсовий кінець прикріпіть до плюсового проводу від вашої вимкненої машини.

Підключіть мінусові кабелі:

– Мінусовий кінець одного кабелю пов’язуйте з мінусовою клемою акумулятора автомобіля-донора.

– Другий мінусовий кінець кабелю прикріпіть до металевої частини вашої машини.

Запустіть двигун вашої машини.

Якщо ваш акумулятор розряджений досить сильно, може знадобитися деякий час, щоб він набрав достатньої потужності. Дайте двигуну працювати приблизно 5-10 хвилин, щоб зарядити акумулятор.

Переконайтеся, що двигун автомобіля-донора вимкнено перед спробою запуску вашої машини.

Уникайте підключення кабелів до мінусової клеми акумулятора з міркувань безпеки. Рекомендується використовувати мідні дроти, оскільки алюмінієві можуть розплавитися внаслідок великого струму. Після правильного підключення кабелів до акумулятора вашої машини, ви повинні мати можливість запустити двигун.

Якщо у вас немає кабелів для прикурювання, розгляньте можливість придбання портативного зарядного пристрою для акумулятора. Вони зазвичай легкі у використанні і мають захист від неправильного підключення.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago