Categories: Автопоради

Водіям розповіли, як завести машину, якщо сіла батарейка в сигналізації

Якщо батарейка у брелоку сигналізації сіла, а вам необхідно завести автомобіль, не варто панікувати – існують різні способи вирішення цієї проблеми, пише Авто24.

У випадку, коли батарейка в брелоку сигналізації виходить з ладу, особливо при низьких температурах, завести авто можна, використовуючи механічне відкриття за допомогою ключа. Однак сигналізація перешкоджає запуску двигуна, тому без відключення охорони автомобіль не заведеться. Поза заміною батарейки, існують інші методи вирішення цієї проблеми.

Кнопка Valet: Кожна сигналізація має секретну кнопку Valet, яку можна знаходити в різних місцях. Інструкції до сигналізації надають інформацію, як користуватися цією кнопкою. У більшості випадків, ввімкнувши запалення і натиснувши кнопку Valet, можна уникнути блокування запуску двигуна.

Від’єднання блоку сигналізації: Просто від’єднайте блок сигналізації від роз’єму. Це може допомогти, особливо з бюджетними моделями сигналізацій.

“Реанімація” батарейки: Відігрійте брелок сигналізації або намагайтеся трошки деформувати батарейку, але робіть це обережно. Зверніть увагу, що після такої “реанімації” батарейку слід якнайшвидше замінити, оскільки існує ризик її витікання.

Допомога від інших водіїв: Попросіть від інших автомобілістів взяти вам на кілька хвилин батарейку для того, щоб відключити авто від охорони.

Доставка батарейки кур’єром: Замовте кур’єра, який привезе нову батарейку прямо до вас.

Виклик “асістанс”: У разі відсутності інших варіантів, викличте технічну службу “асістанс”, яка може допомогти відкрити автомобіль та запустити його, а також евакуювати, якщо потрібно.

Не варто забувати, що це лише тимчасові рішення, і рекомендується якнайшвидше замінити батарейку для запобігання подальшим проблемам.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago