Водіям розповіли, які проблеми чекають на авто при заправці неякісним паливом
Зекономлені кошти на паливі можуть призвести до серйозних проблем для автомобіля. Одне лише заправлення низькоякісним паливом може значно пошкодити транспортний засіб. Ідея “декілька разів – дешеве пальне, один раз – якісне” виявляється неефективною і може призвести до серйозних поломок, повідомляє Авто 24.
Виправлення наслідків використання низькоякісного пального може вимагати значних фінансових та часових витрат. Погіршення може виникнути не лише в системі подачі пального, але і в інших частинах двигуна. Тому особливо важливо в сучасних автомобілях заправлятися виключно якісним паливом, придбаним на довірених АЗС.
Система подачі палива найбільше страждає від використання неякісного бензину чи дизеля. Але можуть виникнути інші проблеми, такі як забруднення циліндрів, газорозподільного механізму та вихлопної системи. Розглянемо, які несправності може викликати використання дешевого пального.
Система подачі палива:
Низькоефективне пальне часто містить механічні домішки, такі як сміття. Одна з простих проблем, що виникає через це – засмічення сітки паливного баку. Це може вплинути на потужність автомобіля або навіть призвести до його непрацездатності лише на холостому ходу. Чистка сітки вчасно допомагає зберегти справність паливного насоса. Але якщо продовжувати їздити з такою несправністю, паливний насос може вийти з ладу.
Ще однією проблемою, пов’язаною з низкоякісним паливом, є забруднення паливного фільтра. Зазвичай це вирішується заміною фільтра. Заміна паливного фільтра проводиться під час технічного обслуговування, але при використанні низкоякісного пального і забитій сітці паливозаборника заміну фільтра слід виконати при необхідності.
Забруднення паливних форсунок – більш серйозна проблема. У більшості випадків їх можна очистити на спеціальній станції, але іноді може знадобитися повна заміна. Це може виявитися витратним заходом.
Циліндро-поршнева група:
У багатьох сучасних автомобілях блок двигуна виготовлений з алюмінію, а стінки циліндрів мають спеціальне покриття. Це робить їх міцними та стійкими до тертя. Однак таке покриття не витримує ударів, які виникають при детонації.
Низькоефективний бензин, який має менше заявленого октанового числа, може почати горіти раніше, що відомо як детонація. Це може руйнувати покриття стін циліндрів у сучасних алюмінієвих двигунах. Навіть одне заправлення низькоякісним пальним може пошкодити це крихке покриття. Ремонт чи заміна двигуна сучасного автомобіля – це дуже дорого і малоймовірно, що це можна порівняти з економією на паливі.
Газорозподільчий механізм:
Використання низькоякісного пального шкідливе для елементів газорозподільного механізму, зокрема, для клапанів. Неповне згоряння палива призводить до утворення нагару, який не дає клапану повністю закритися. Це може призвести до вигорання клапана. Вартість заміни клапанів невелика порівняно з витратами на розбирання двигуна. Зазвичай такий ремонт займає кілька тижнів.
Система вихлопу:
Сучасні автомобілі обладнані каталізаторами, а у дизельних двигунах також встановлені фільтри сажі. Крім того, у вихлопній системі є датчики кисню (лямбда-зонди). Неповне згоряння палива призводить до збільшення навантаження на каталізатор через те, що залишки палива згоряються на ньому. У такому випадку каталізатор швидко виходить з ладу.
Часто після заправки низькоякісним пальним спалахує лампочка Check Engine, що вказує на неправильну роботу двигуна. Цей сигнал, ймовірно, походить від датчика детонації або лямбда-зонда. Якщо Check Engine запалюється на панелі після заправки, важливо терміново виливати низькоякісне пальне і заправляти якісним. Продовження експлуатації автомобіля з сигналом про неправильну роботу двигуна може призвести до серйозних поломок.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!