Поширеною помилкою багатьох людей, які купили новий автомобіль і обслуговують його в офіційного дилера, є думка про те, що там працюють справжні професіонали. Але часто буває навпаки.
Чому люди все ще обслуговують свої автомобілі в офіційних дилерів.
Часто при передачі автомобіля його власнику розповідають, що автомобіль повинен обслуговуватися тільки в офіційного дилера. І якщо він буде обслуговуватися не у них, то в разі поломки в гарантії буде відмовлено. Але для того, щоб зняти автомобіль з гарантії, потрібно довести, що поломка сталася з вини власника.
Коли ви приїжджаєте в дилерський центр, вас зустрічають симпатичні та доглянуті дівчата на рецепції, і у вас складається враження, що вас обслужать на найвищому рівні.
Багато людей не хочуть або не можуть знайти потрібні їм запчастини та шукають сторонній сервіс, де автомобіль обслуговують якісно.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…