Як ефективно подолати масложор без капітального ремонту двигуна

Масложор – це справжня біда для водіїв, і ніхто від цього не застрахований. На жаль, підвищене споживання масла рано чи пізно може призвести до капітального ремонту двигуна. Але, якщо вчасно звернути увагу на проблему, її можна вирішити з меншими витратами. Отже, що робити, якщо ви помітили перші прояви масложору? Розглянемо кілька порад, які можуть допомогти.

1. Усунути витоки

Зверніть увагу на можливі витоки масла. Це може бути причиною підвищеного споживання. Вам потрібно уважно перевірити всі можливі місця витоку: прокладки, трубки подачі та зливу турбокомпресора (якщо двигун надувний), сальники розподільного вала, ущільнювачі коленвала, пробка зливу в піддоні та навіть масляний фільтр. Визначивши місце витоку, ви зможете усунути його, і, можливо, це вирішить проблему.

2. “Похімічити” з маслом та зробити “розкоксування”

Якщо у вас немає витоків, але двигуну вже багато років, причина може бути у зносі циліндро-поршневої групи. Тут на допомогу прийде перехід на масло більшої в’язкості. Але звернімо увагу, що це може погіршити холодний старт при низьких температурах. Також іноді змінити виробника масла може бути достатньо. Для боротьби з масложором можна додати спеціальні присадки, які не лише згущують масло, але й покращують еластичність гумових ущільнювачів, що запобігає витокам. І, звісно, не забудьте про розкоксування двигуна за допомогою спеціальних засобів.

Читайте також: Чи варто прогрівати варіатор CVT у мороз: важливі деталі для автомобілістів

3. Замінюйте необхідні деталі

Перш ніж приступити до капітального ремонту, варто спробувати вирішити проблему меншою кров’ю. Наприклад, перевірте стан та, за необхідності, замініть масловідбиваючі ковпачки. Якщо у вас двигун із великою кількістю клапанів, ціна може вас вразити, але це все ще не той ремонт, якого ви можете уникнути. Наступним пунктом має бути перевірка стану поршневих кілець – їх заміна може суттєво зменшити витрати масла. Не забудьте ще перевірити стан турбокомпресора, якщо у вас автомобіль з турбонаддувом. Можливо, проблема криється саме у його ущільненнях.

4. Забезпечте провітрювання картера

Картерні гази можуть забрати частинки масла з собою, тому важливо забезпечити ефективне відведення цих газів. Спеціальний масловідділювач, як правило, вирішує цю проблему, але з часом може забиватися. Це призводить до накопичення нагару в циліндрах і заклинювання клапанів системи вентиляції картера, що, в свою чергу, викликає перепади тиску та витік масла на впуск. У такій ситуації треба промити або відремонтувати масловідділювач і клапани, в залежності від ступеня серйозності проблеми.

Якщо ви дотримуєтеся цих порад, є високі шанси, що вам вдасться уникнути серйозного ремонту. Пам’ятайте, що своєчасна діагностика – запорука успішного ремонту.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також