Categories: Автопоради

Як правильно їздити поганими дорогами і зберегти авто від ушкоджень

Час від часу водіям доводиться пересуватися поганими дорогами, які можуть бути розбитими асфальтовими або взагалі без покриття. Кожен вид дороги має свою методику подолання, яка допомагає уникнути поломок автомобіля. Про це написав Traffic Laws.

Розбита асфальтова дорога

Деякі ділянки розбитої асфальтової дороги можна об’їхати, виїхавши на узбіччя. Рекомендується їхати дуже повільно, особливо якщо асфальт містить багато ям, щоб уникнути пошкодження коліс у вибоїни та не спричинити серйозних ушкоджень покришок від гострих країв асфальту.

Ділянки, вкриті водою

Ділянки доріг, покриті водою, краще проходити пішки. Навіть якщо потрібно тягнути автомобіль, його краще штовхати вперед.

Дорога із щебеневим покриттям

При русі по щебеневій дорозі зі швидкістю від 40 до 60 км/год виникає відчутна вібрація, яка поширюється по всьому автомобілю. Це тремтіння має значний вплив на підвіску, яка отримує максимальне навантаження. Рекомендується утримувати швидкість на таких ділянках не вище 30 км/год для запобігання пошкодженням.

Рекомендується рухатися по слідах автомобіля, що їхав перед вами, щоб уникнути потрапляння у велику яму. Також слід бути обережними щодо каменів, які можуть вискочити з-під коліс іншого авто на щебеневих ділянках. Під час обгону слід триматися якомога ближче до іншого автомобіля, щоб уникнути попадання каменів на ваше лобове скло.

Піщана ділянка дороги

Перед в’їздом на ділянку з проблемним покриттям потрібно збільшити швидкість, але не швидше, ніж зазвичай. Також слід натискати на педаль газу обережно, щоб не збільшити ризик проблем з керуванням автомобілем на цій ділянці.

Суха ґрунтова дорога

Для безпечного об’їзду великих ям потрібно активно взаємодіяти з педалями газу та гальма, а також кермом. Однак важливо робити це обережно, щоб уникнути пошкоджень автомобіля.

Розмита ґрунтова дорога

На розмитій дорозі автомобіль постійно нахилятиметься до колії від попереднього транспорту. Така колія може бути глибшою, ніж здається, що може призвести до того, що авто опуститься на дно колії, ускладнюючи його подальше витягнення. Тому краще їхати між коліями.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Дизель чи бензиновий турбо: що насправді краще для України у 2025–2026 роках

Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…

9 секунд ago

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago