Можна самостійно захистити найуразливіші для корозії частини автомобіля. Для цього треба придбати аерозольні балончики з антикорозійним засобом і за допомогою їхніх розпилювачів обробити потрібні місця. Робити це рекомендується раз на один-два роки, особливо влітку.
Робота з мастиками на дні автомобіля є складнішою і потребує якісного виконання, а також регулярного оновлення покриття за потреби. Щоб запобігти появі корозії, важливо чистити дренажні отвори для відведення води.
За думкою фахівця, у зоні поріг, лонжеронів та дверей залишається волога, особливо небезпечна там, де два аркуші металу з’єднані за допомогою фланців або точкового зварювання. Від вібрацій ці поверхні можуть почати рухатися, що створює тріщини, через які потрапляє волога на голий метал. Це спричиняє появу корозії через взаємодію з киснем.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…