Categories: Автопоради

Як уникнути черг на АЗС: секрети швидкої заправки для водіїв

Черги на автозаправках часто виникають не тому, що колонки обслуговують повільно, а через те, що після оплати пального водії затримуються біля колонки: заходять до магазину, йдуть у туалет або відволікаються на телефон. Власник однієї з АЗС радить дотримуватися простого правила, щоб заправка проходила швидко й без зайвих конфліктів, пише uamotors.com.ua.

Згідно з ПДР, якщо ваш автомобіль не заважає проїзду, правоохоронці не штрафуватимуть за стоянку біля колонки. Проте на багатьох станціях діє негласний етикет: одразу після заправки варто звільнити місце та припаркуватися в спеціально відведеній зоні. Ідеальний час на заправку – 2–3 хвилини, але часто водії «зависають» на 10–15 хвилин, підвищуючи рівень невдоволення в черзі.

Працівники АЗС мають право нагадати клієнту про регламент, проте через небажання конфліктувати це відбувається не завжди. Якщо черга стоїть на місці, сміливо зверніться до персоналу – за інструкцією вони зобов’язані стежити за безперешкодним рухом біля колонок. Найчастіше людина просто забула про машину і після нагадування одразу звільняє проїзд.

Інколи трапляються дивовижні історії. Наприклад, на одній АЗС довга черга змусила водія викликати працівника перевірити туалет – там виявили непритомного пенсіонера. На щастя, йому вчасно надали допомогу.

Отже, коли бачите, що хтось довго не з’являється біля колонки, не соромтеся ввічливо звернути увагу або покликати працівника станції. А найкращий спосіб уникнути чергових конфліктів – самому не відтягувати по 10 хвилин після заправки, а відразу звільняти місце іншим водіям.

Вас також можуть зацікавити новини:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

30 хвилин ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

2 години ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

23 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

24 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

1 день ago