Як уникнути негативного впливу спеки на електромобіль: поради водіям
Експерти попереджають, що екстремальні температури, як холод, так і спека, можуть погано впливати на електромобілі. Так само, як двигуни внутрішнього згоряння, які мають системи охолодження, електромобілі мають системи для контролю температури. Ці системи призначені захищати батареї від пошкоджень та загоряння.
Дослідження компанії Recurrent, яка вивчає акумулятори, показує, що висока температура може швидше зношувати батареї, зменшуючи кількість активного літію та утруднюючи рух іонів всередині них.
Сучасні системи керування батареями зазвичай підтримують оптимальну температуру за допомогою охолодження. Наприклад, система може заздалегідь охолоджувати батареї перед зарядкою.
Передкондиціонування батареї вимагає енергії, тому краще робити це, коли автомобіль підключений до мережі. Це допомагає заощадити заряд батареї і зробити салон прохолоднішим. Швидке заряджання може пошкодити батареї, особливо при високих температурах, коли система керування батареєю обмежує швидкість заряджання для збереження безпечної температури.
Щоб зменшити знос батареї, краще заряджати її до 80%. Це допомагає їй триматися в оптимальній температурі. Заряджати краще вночі, коли прохолодно, це також ефективніше і менше навантажує електричну мережу.
Деякі власники Tesla помітили, що використання вологої ганчірки на старих зарядних станціях Supercharger V2 без активного охолодження кабелів може підвищити швидкість зарядки. Але треба це робити обережно, бо існують обмеження температури для безпеки.
Щоб утримати батарею та салон автомобіля прохолодними, краще заряджати його у тіні. Це допоможе зменшити навантаження на кондиціонер. Також рекомендується їздити менш інтенсивно і використовувати режим Eco для більш ефективного використання енергії і збереження запасу ходу.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!