Як виявити проблеми двигуна автомобіля за допомогою аркуша паперу: водіям на замітку

Поломка двигуна автомобіля є серйозною проблемою, яка може вимагати значних фінансових витрат. Тому, при покупці автомобіля на вторинному ринку, важливо мати відомості про стан його двигуна. Моторист із 20-річним стажем поділився способом виявлення несправностей двигуна за допомогою аркуша звичайного білого паперу.

Зазвичай стан двигуна автомобіля перевіряють за допомогою комп’ютерної діагностики в автосервісах. Проте існує унікальний метод, який дозволяє самостійно перевірити силову установку.

Після короткої поїздки, коли двигун став працювати на повну потужність і прогрівся до робочої температури, треба зупинитися та піднести лист білого офісного паперу до вихлопної труби.

Якщо папір поглине вихлопні гази, це може свідчити про наявність протитиску, що виникає через обмежену пропускну здатність глушника. Протитиск виникає, коли відпрацьовані гази не можуть повністю проходити через глушник. Ця проблема може бути зумовлена прогорілими клапанами, проблемами у системі рециркуляції вихлопних газів (EGR), яка повертає частину газів назад у впускний колектор, а також несправностями в газорозподільному механізмі або каталізаторі.

Під час перевірки двигуна за допомогою паперу, якщо він рухається нерівномірно, це може вказувати на проблеми із системою запалювання. У цьому випадку важливо перевірити стан свічок запалювання та котушок.

Після кількох хвилин тесту з папером варто оцінити його стан. Ідеально, якщо папір залишиться майже чистим з незначними слідами вологи чи сажі. Однак поява коричневих маслянистих плям на аркуші може вказувати на проблеми з двигуном.

Під час розігріву двигуна олива іноді може потрапляти в систему вихлопу через витоки на стінках циліндрів. Навіть у добре працюючих турбомоторах може відбуватися викидання мастила через вихлопну систему, але це стається лише при активному натисканні на педаль газу, а не на малих оборотах.

Якщо на папері видно світлі маслянисті сліди, це може означати, що у вихлопних газах є антифриз, що, ймовірно, походить від прогорілої прокладки головки блоку циліндрів. У такому випадку вихлоп може мати білу пару. Ця несправність потребує негайного втручання, оскільки мастило, змішане з антифризом, втрачає свої властивості, що може призвести до серйозної поломки двигуна.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Джерело Ampercar
Читайте також