Як зберегти двигун, якщо закипів антифриз: поради водіям
Закипання антифризу — це досить поширена проблема, яка може трапитися в будь-який момент. Особливо якщо машина стара і має великий пробіг. Сам по собі перегрів антифризу не призведе до серйозних наслідків, якщо швидко помітити проблему і почати діяти. Але якщо цього не зробити, можна зіткнутися з дорогою заміною головки блоку циліндрів, прокладок та інших ущільнень.
Антифриз може закипіти через проблеми з його циркуляцією в системі. Це часто відбувається через утворення повітряних пробок або забруднення радіатора. Ще одна причина — це коли рідина не потрапляє в радіатор для охолодження і залишається лише в двигуні. Це може трапитися через несправність термостата або електроніки.
Якщо вентилятор не працює, антифриз може не охолоджуватися належним чином, особливо в заторах або під час їзди в місті в спеку. Якщо помічаєте, що температура двигуна занадто висока і стрілка на приладовій панелі зайшла в червону зону, потрібно негайно зупинитися і з’їхати на узбіччя.
Глушити двигун відразу не варто, бо це може призвести до інших проблем. Потрібно швидко допомогти двигуну охолонути. Для цього відкрий капот і включи обігрівач салону на максимум. Це допоможе знизити температуру антифризу і повернути стрілку термометра з червоної зони. Після цього вже можна вимкнути двигун і шукати причину проблеми.
Спочатку перевірте вентилятор, замкнувши контакти або знявши запобіжник. Якщо не виходить вирішити проблему самостійно, варто звернутися до сервісного центру. Виникає питання: чи можна їхати далі, чи краще викликати евакуатор? Це залежить від ситуації. Якщо є довга пробка, двигун може знову перегрітися. Але якщо машин мало і до сервісу недалеко, можна їхати самостійно, давши двигуну охолонути перед цим.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!