З часом будь-який двигун витрачає мастило, і це нормально. Але іноді мастило починає витрачатися швидше, ніж звичайно, і тоді водії задаються питанням, що з цим робити. Досвідчений автослюсар пояснив, як вирішити цю проблему без капітального ремонту двигуна.
Спочатку потрібно перевірити, чи немає витоків мастила. Часто зношуються ущільнювачі, сальники колінчастого і розподільного валів, а також інші гумові деталі. Замінивши їх, можна зупинити втрату мастила.
Якщо масловіддільник у системі вентиляції картера забитий, це може викликати не тільки підвищену витрату мастила, але й проблеми з впускними клапанами та утворення нагару. Також важливо перевірити клапан, який регулює тиск мастила в системі.
У старих двигунах підвищена витрата мастила часто виникає через збільшення зазорів між деталями. Варто замінити мастило на більш в’язке або додати спеціальні присадки, які підвищують в’язкість і розм’якшують гумові елементи системи. Часто причина підвищеної витрати мастила — це відкладення на маслознімних ковпачках, які можна видалити за допомогою спеціальної автохімії.
Експерт також радить перевірити стан турбонаддува, особливо звертаючи увагу на ущільнення ротора. Нормальна витрата масла становить 1 літр на 10-15 тисяч кілометрів пробігу; якщо витрати більші, потрібно шукати причину проблеми.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не кожен водій буде радий, якщо його зупинить поліція. Однак іноді й для патрульних спілкування…
Штрафи за порушення ПДР в Україні є найчастішим видом покарання для водіїв. Однак значна частина…
Колір автомобіля — це не лише про зовнішній вигляд. Психологи вважають, що обраний відтінок може…
Розкішні німецькі кросовери поєднують стиль, передові технології, високу якість і потужність. Однак їхня ціна часто…
Зима приносить водіям чимало клопоту, особливо під час сильних морозів. Одна з найпоширеніших проблем —…
Розкішні автомобілі часто коштують дуже дорого, але їхня ціна може різко знижуватися після покупки. Уже…