З часом будь-який двигун витрачає мастило, і це нормально. Але іноді мастило починає витрачатися швидше, ніж звичайно, і тоді водії задаються питанням, що з цим робити. Досвідчений автослюсар пояснив, як вирішити цю проблему без капітального ремонту двигуна.
Спочатку потрібно перевірити, чи немає витоків мастила. Часто зношуються ущільнювачі, сальники колінчастого і розподільного валів, а також інші гумові деталі. Замінивши їх, можна зупинити втрату мастила.
Якщо масловіддільник у системі вентиляції картера забитий, це може викликати не тільки підвищену витрату мастила, але й проблеми з впускними клапанами та утворення нагару. Також важливо перевірити клапан, який регулює тиск мастила в системі.
У старих двигунах підвищена витрата мастила часто виникає через збільшення зазорів між деталями. Варто замінити мастило на більш в’язке або додати спеціальні присадки, які підвищують в’язкість і розм’якшують гумові елементи системи. Часто причина підвищеної витрати мастила — це відкладення на маслознімних ковпачках, які можна видалити за допомогою спеціальної автохімії.
Експерт також радить перевірити стан турбонаддува, особливо звертаючи увагу на ущільнення ротора. Нормальна витрата масла становить 1 літр на 10-15 тисяч кілометрів пробігу; якщо витрати більші, потрібно шукати причину проблеми.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…