Для досягнення максимальної ефективності без проведення капітального ремонту внутрішнього згоряння двигуна важливо утримувати його у певних діапазонах частоти обертання. Це сприяє мінімізації зносу двигунних компонентів.
Науково доведено, що елементи, які піддаються фрикції, можуть пошкоджуватися не лише при високих обертах, але й при низьких. Зокрема, при низьких обертах знос фрикційних елементів збільшується через недостатнє змащення.
Разом із зростанням частоти обертання двигуна збільшується деформація його деталей. Значення цього параметра призводить до втрати мастилом своїх властивостей за умов високих температур.
Для підвищення терміну служби двигуна експерти рекомендують водіям утримувати частоту обертання мотора в межах 2000-4000 обертів за хвилину під час руху. Це сприятиме оптимальній роботі механізму та забезпечить тривалу та ефективну експлуатацію автомобіля.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Через зростання цін на паливо та нестабільну фінансову ситуацію в Україні, багато водіїв шукають способи…
Сьогодні багато водіїв в Україні використовують автомобільний прикурювач для зарядки різних гаджетів. Але експерти попереджають,…
Сучасні автомобілі – це не просто транспорт, а справжні технологічні дива. Багато водіїв навіть не…
Багато сучасних авто випускають без запасного колеса, щоб зменшити витрати. Але це створює проблему, якщо…
Каталітичний нейтралізатор (каталізатор) допомагає зменшити шкідливі викиди автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння. Це важлива частина…
Не кожен водій буде радий, якщо його зупинить поліція. Однак іноді й для патрульних спілкування…