Для досягнення максимальної ефективності без проведення капітального ремонту внутрішнього згоряння двигуна важливо утримувати його у певних діапазонах частоти обертання. Це сприяє мінімізації зносу двигунних компонентів.
Науково доведено, що елементи, які піддаються фрикції, можуть пошкоджуватися не лише при високих обертах, але й при низьких. Зокрема, при низьких обертах знос фрикційних елементів збільшується через недостатнє змащення.
Разом із зростанням частоти обертання двигуна збільшується деформація його деталей. Значення цього параметра призводить до втрати мастилом своїх властивостей за умов високих температур.
Для підвищення терміну служби двигуна експерти рекомендують водіям утримувати частоту обертання мотора в межах 2000-4000 обертів за хвилину під час руху. Це сприятиме оптимальній роботі механізму та забезпечить тривалу та ефективну експлуатацію автомобіля.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Станіслав Бучацький, голова Інституту досліджень авторинку, не виключає, що підвищення акцизів на китайські електромобілі в…
У США трапився дивний випадок із безпілотним таксі Waymo. У Фініксі автомобіль проїхав на червоне…
Автомобільні технології розвиваються, але звички водіїв часто залишаються незмінними. Наприклад, багато водіїв поводяться з електронними…
Maxus T90 – це великий пікап, що працює виключно на електротязі. Електричні пікапи взагалі є…
Приготування до випуску нової версії кросовера моделі BYD Atto 3 на 2024 рік у розпалі.…
Багато людей не усвідомлюють, що термін служби акумуляторних батарей для автомобілів обмежений до двох років…