Для досягнення максимальної ефективності без проведення капітального ремонту внутрішнього згоряння двигуна важливо утримувати його у певних діапазонах частоти обертання. Це сприяє мінімізації зносу двигунних компонентів.
Науково доведено, що елементи, які піддаються фрикції, можуть пошкоджуватися не лише при високих обертах, але й при низьких. Зокрема, при низьких обертах знос фрикційних елементів збільшується через недостатнє змащення.
Разом із зростанням частоти обертання двигуна збільшується деформація його деталей. Значення цього параметра призводить до втрати мастилом своїх властивостей за умов високих температур.
Для підвищення терміну служби двигуна експерти рекомендують водіям утримувати частоту обертання мотора в межах 2000-4000 обертів за хвилину під час руху. Це сприятиме оптимальній роботі механізму та забезпечить тривалу та ефективну експлуатацію автомобіля.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…