Для досягнення оптимальної продуктивності без капітального ремонту двигун внутрішнього згоряння повинен експлуатуватися в певних діапазонах частоти обертання. Ці діапазони мінімізують знос компонентів двигуна.
Доведено, що фрикційні елементи можуть страждати не тільки при високих обертах двигуна, але і при низьких значеннях. На неповних обертах знос фрикційних елементів збільшується. Причиною цього є недостатнє змащення на низьких обертах.
Зі збільшенням частоти обертання двигуна збільшується і деформація деталей. Мастило втрачає свої властивості при високих температурах.
Щоб продовжити термін служби двигуна, водіям рекомендується підтримувати частоту обертання двигуна в діапазоні від 2000 до 4000 об/хв під час руху.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Сучасні автомобілі – це не просто транспорт, а справжні технологічні дива. Багато водіїв навіть не…
Багато сучасних авто випускають без запасного колеса, щоб зменшити витрати. Але це створює проблему, якщо…
Каталітичний нейтралізатор (каталізатор) допомагає зменшити шкідливі викиди автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння. Це важлива частина…
Не кожен водій буде радий, якщо його зупинить поліція. Однак іноді й для патрульних спілкування…
Штрафи за порушення ПДР в Україні є найчастішим видом покарання для водіїв. Однак значна частина…
Колір автомобіля — це не лише про зовнішній вигляд. Психологи вважають, що обраний відтінок може…