Для досягнення оптимальної продуктивності без капітального ремонту двигун внутрішнього згоряння повинен експлуатуватися в певних діапазонах частоти обертання. Ці діапазони мінімізують знос компонентів двигуна.
Доведено, що фрикційні елементи можуть страждати не тільки при високих обертах двигуна, але і при низьких значеннях. На неповних обертах знос фрикційних елементів збільшується. Причиною цього є недостатнє змащення на низьких обертах.
Зі збільшенням частоти обертання двигуна збільшується і деформація деталей. Мастило втрачає свої властивості при високих температурах.
Щоб продовжити термін служби двигуна, водіям рекомендується підтримувати частоту обертання двигуна в діапазоні від 2000 до 4000 об/хв під час руху.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…