Для досягнення оптимальної продуктивності без капітального ремонту двигун внутрішнього згоряння повинен експлуатуватися в певних діапазонах частоти обертання. Ці діапазони мінімізують знос компонентів двигуна.
Доведено, що фрикційні елементи можуть страждати не тільки при високих обертах двигуна, але і при низьких значеннях. На неповних обертах знос фрикційних елементів збільшується. Причиною цього є недостатнє змащення на низьких обертах.
Зі збільшенням частоти обертання двигуна збільшується і деформація деталей. Мастило втрачає свої властивості при високих температурах.
Щоб продовжити термін служби двигуна, водіям рекомендується підтримувати частоту обертання двигуна в діапазоні від 2000 до 4000 об/хв під час руху.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Автомобілі з автоматичною коробкою передач роблять водіння легшим і зручнішим. Вони не вимагають постійної уваги…
У сучасному світі автомобільна індустрія постійно розвивається, і знання англійської мови стає необхідністю для успішної…
В українських водіїв є багато помилок у щоденній їзді, які можуть коштувати їм дорого. Одна…
Стало відомо, які автомобілі в Україні найчастіше імпортують. Лише в двох регіонах переважають інші бренди.…
Відомий американський автомеханік Скотті Кілмер, який працює з автомобілями вже 56 років, попереджає про одну…
Кожен водій може зіткнутися з ситуаціями на дорозі, коли сумнівається в правильності своїх дій. Це…