Який з двигунів Suzuki Vitara краще обрати: поради для водіїв
Suzuki Vitara другого покоління виробляється з 2015 року і завдяки своїй прийнятній ціні швидко здобула популярність, особливо на вторинному ринку. При виборі вживаного автомобіля Vitara важливо звернути увагу на тип двигуна.
Система повного приводу у Vitara другого покоління не призначена для важкого бездоріжжя, але при невеликих навантаженнях вона працює надійно і довго.
При виборі Suzuki Vitara другого покоління, особливу увагу слід звернути на двигун. В наявності всього два варіанти: атмосферний 1.6 (117 к.с.) та турбований 1.4 (140 к.с.). Тільки останній забезпечує автомобілю достатню динаміку. На жаль, від мотора 1.6 не варто очікувати великої жвавості, особливо в поєднанні з автоматичною коробкою передач. Важливо також враховувати питання щодо надійності цих двигунів.
Двигун Suzuki Vitara М16А 1.6 (117 к.с.)
Двигун М16А 1.6 у Suzuki Vitara є досить старим та масовим, проте він був модернізований кілька разів для підвищення потужності та покращення екологічних показників. На моделі Vitara цей двигун отримав полегшену шатунно-поршневу групу, що не вплинуло на його надійність, ресурс та ремонтопридатність. Двигун має алюмінієвий блок, але чавунні гільзи добре переносять розточування, а поршні можуть бути відремонтовані за допомогою ремонтних розмірів.
Двигун може працювати на 92-му бензині, але для моторів з великим пробігом рекомендується використовувати 95-й. Використання 92-го може привести до швидкого забруднення дросельної заслінки та свічок. У цього двигуна немає гідрокомпенсаторів, тому їх необхідно регулювати що 100-120 тисяч кілометрів.
Двигун і його ланцюговий механізм приводу ГРМ дуже чутливі до якості та рівня оливи. Якщо рівень оливи низький, це може призвести до провертання вкладок і задирів на шийках колінвала. Також важливо слідкувати за температурою, оскільки від перегріву може пошкодитися головка блоку циліндрів і вибити прокладку ГБЦ. Свічки потрібно міняти кожні 25-30 тисяч кілометрів.
Навіть при не ретельному догляді за автомобілем, двигун зазвичай може пройти до 200 тисяч кілометрів без серйозних проблем. Проте після 150 тисяч кілометрів може знадобитися заміна сальників клапанів та очищення поршневих кілець від нагару, особливо якщо використовується 92-й бензин, який сприяє закоксуванню. Також можуть виникнути проблеми з індивідуальними котушками запалення, які також залежать від якості пального.
Загалом, цей двигун вважається одним з найкращих. Багато власників автомобілів з таким двигуном проїхали понад 300 тисяч кілометрів без серйозних проблем. Ланцюг приводу ГРМ часто прослужує понад 200 тисяч кілометрів. Запчастини для ремонту досить легко доступні, а ремонт в цілому є досить простим і добре відпрацьованим.
Двигун Suzuki Vitara K14С 1.4 (140 к.с.)
Цей двигун відомий як Boosterjet 1.4 і випускається з 2015 року, але його інженерна історія налічує понад двадцять років (серія К) і відома відсутністю значних проблем. Він не лише потужний, але і має вищий крутний момент, ніж атмосферний двигун – 220 проти 150 Нм. “Підхоплення” стартує вже з 1500 об/хв, що позитивно впливає на динаміку руху. Однак це також ставить певне навантаження на трансмісію.
Серед сучасних турбомоторів з прямим упорскуванням цей двигун є досить надійним. Немає відомостей про серйозні проблеми, такі як падіння компресії, задири або руйнування поршнів. Загалом, до пробігу 150 тисяч кілометрів проблеми з ним дуже рідкісні. Однак після цього можуть з’явитися ознаки зносу багатьох деталей. Використання бензину нижче 95-го не рекомендується, і регулярна заміна оливи також є важливою.
Зношування оливи може відбуватися швидше, і до 100 тисяч кілометрів може знадобитися заміна поршневих кілець. Іноді на цьому ж пробігу може з’явитися потреба в заміні ланцюга ГРМ, особливо якщо автомобіль експлуатується інтенсивно.
Однак ланцюг зазвичай може прослужити й до 150 тисяч кілометрів. Турбокомпресор від Mitsubishi досить надійний, і двигун має гідрокомпенсатори.
Загалом, це нормальний двигун. Зрозуміло, що за ресурсом він поступається атмосферному двигуну, але можна розраховувати на приблизно 250 тисяч кілометрів.
Яку Suzuki Vitara обрати?
При виборі Suzuki Vitara з пробігом 100-150 тисяч км обидва мотори варто розглянути. Проте, для міської експлуатації рекомендується вибрати модель з 1.6-літровим двигуном.
Водіям, які часто подорожують по заміських трасах, може бути більш зручно вибрати модель з 1.4-літровим мотором, оскільки з ним легше обганяти інші автомобілі і він працює більш комфортно на великих швидкостях, ніж у міських заторах.
Шукати версію Suzuki Vitara з повним приводом може бути не дуже обґрунтовано, оскільки муфта повного приводу досить чутлива і не призначена для важких умов експлуатації. При легкому бездоріжжі передній привід впорається гарно, а також в обслуговуванні він трохи дешевший.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!