Categories: ГБО

Назвали топ-5 причин, чому не варто переводити автомобіль на газ

Складна економічна ситуація в Україні та високі ціни на пальне змушують деяких автовласників розглядати можливість переходу на газобалонне обладнання (ГБО) для своїх автомобілів. Проте існують певні негативні аспекти, пов’язані з цим рішенням, які варто враховувати. Експерти з порталу Avtosota визначили п’ять причин, чому ГБО може бути не найкращим вибором.

Довгий термін окупності: На сьогодні встановлення ГБО із врахуванням всіх витрат може обійтися в 20 тисяч гривень. При цінах на газ в розмірі 25 гривень за літр та підвищеному споживанні цього пального, експерти розраховують, що окупність переобладнання може зайняти щонайменше півроку.

Зменшення потужності двигуна: Після переходу на пропан-бутан автомобіль може втратити приблизно 10-15% своєї потужності. Це особливо відчутно для автомобілів з двигунами потужністю 100 кінських сил і вище.

Скорочення ресурсу ДВЗ: Зріджений нафтовий газ може значно скоротити термін служби клапанів та головки блоку циліндрів. За експертними оцінками, вже після 200 тисяч кілометрів доведеться робити ремонт двигуна.

Низька якість газу: На багатьох українських АЗС фіксували випадки продажу низькоякісного газу, виробленого з порушенням технології.

Відсутність належної інфраструктури: Більшість газових заправних станцій розташовані в промислових районах, віддалених від населених пунктів, і часто не надають якісного обслуговування.

Отже, варто ретельно взважити всі переваги і недоліки, перш ніж переходити на ГБО для свого автомобіля.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

30 хвилин ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

21 годину ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

22 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

23 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

24 години ago

Топ-7 бензинових кросоверів, які служать понад 300 000 км

7 бензинових кросоверів, які доводять: ресурс у 300+ тис. км — реальність. Найнадійніші моделі 2025…

1 день ago