5 надійних двигунів, здатних пройти 500 тисяч км без серйозних поломок

Капітальний ремонт двигуна – один із найнеприємніших і найдорожчих моментів у житті автовласника. Тому чим довше мотор працює без серйозних втручань, тим вигідніше і спокійніше для власника. Якщо силова установка без проблем долає 450–500 тисяч км, її сміливо можна назвати еталоном надійності. І такі мотори існують і сьогодні – не лише японського виробництва, а й від відомих брендів Франції та Німеччини.

EC5 – витривалий французький атмосферник

Модернізований нащадок легендарного TU5JP4, який з’явився ще у 1980-х роках. Об’єм – 1,6 л, потужність – 115 к.с., простий і невибагливий в обслуговуванні. При належному догляді без «капіталки» проходить не менше 400 000 км, а перші 150 000 км, як правило, взагалі не потребує втручання. Найчастіше встановлюється на автомобілі Peugeot, зокрема моделі 301, 308 та інші.

K4M – перевірена класика від Renault

Ще один французький мотор, відомий своєю надійністю. Чавунний блок, розподілений упорск, версії на 8 або 16 клапанів – проста й водночас довговічна конструкція. Єдиний мінус – невисокий ресурс ременя ГРМ, який потребує заміни частіше, ніж у конкурентів. У всьому іншому цей двигун легко долає 400–450 тисяч км, а при правильному догляді – й понад пів мільйона. Зустрічається на моделях Renault Logan, Megane, Duster та інших.

Toyota 4GR-FSE – японська витривалість і технологічність

Алюмінієвий блок, об’єм 2,5 л, потужність 200 к.с., сучасні системи фазорегулювання та пряме упорскування. Цей мотор поєднує потужність і ресурсність, але має одну особливість – схильність до підвищеного «апетиту» оливи після 100–120 тисяч км. Якщо вчасно контролювати рівень мастила та стан помпи, двигун легко проходить 450–500 тисяч км. Найчастіше встановлюється на Toyota Crown, Mark X та інші моделі преміум-класу.

1.6 MPI EA211 – німецький довгожитель із характером

Компактний 1,6-літровий бензиновий двигун від Volkswagen Group відомий своєю довговічністю, але вимагає регулярного та якісного обслуговування. У старих версіях агрегат без проблем долав 500 тисяч км, новіші модифікації іноді страждають на проблеми з гільзами та поршневими юбками, що може викликати шум на високих обертах. Зустрічається переважно на Skoda Rapid, Volkswagen Polo та деяких моделях Seat.

Nissan HR16DE – простота та ресурс понад очікування

Двигун об’ємом 1,6 л потужністю 120 к.с., встановлюється на популярні моделі Nissan (Juke, Terrano, Note, Qashqai). Офіційний ресурс заявлений на рівні 250–270 тис. км, проте на практиці цей агрегат без проблем долає 500 тисяч км при своєчасному догляді. Єдиний відчутний мінус – можливий «масложор» після 120–150 тисяч км, але за умови якісної оливи та регулярного ТО мотор працює десятиліттями.

Надійні та витривалі двигуни – рідкість у сучасному автопромі, але вони існують. EC5, K4M, 4GR-FSE, 1.6 MPI EA211 та HR16DE – приклади моторів, здатних без серйозних проблем пройти півмільйона кілометрів, заощаджуючи власнику гроші та нерви. Головне – не економити на техобслуговуванні та вчасно усувати дрібні несправності.

Вам також може бути цікаво:

 

Читайте також