Кращі седани з повним приводом прямо зараз: рейтинг J.D. Power

Ще десять років тому повний привід асоціювався радше з великими кросоверами. Але у 2025-му вибір седанів з AWD настільки широкий, що навіть затятим прихильникам SUV доведеться замислитись. Експерти J.D. Power склали свій рейтинг, і серед десятків моделей журналісти видання SlashGear виділили 12 машин, які задають тон у класі.

Subaru Impreza – класика жанру. Усі комплектації йдуть із фірмовою Symmetrical AWD без доплат. Як пояснив інженер Subaru USA Майкл Хансен, «цей привід – серце моделі, а не опція з цінником у кілька тисяч». Додайте до цього ресурс, адже 95% Impreza десятирічної давності все ще на дорозі.

Toyota Camry нарешті поєднала AWD і гібрид. Тепер не потрібно вибирати між економією й безпекою на слизькому асфальті. Гібридна версія здатна показати 50 миль на галон, тобто близько 4,7 л на 100 км.

MINI Countryman зберіг драйв картингу, але став зручнішим. Його ALL4 AWD ділить тягу між осями, а у виконанні John Cooper Works водій отримує 312 к.с. і салон з ретро-екраном та амбієнтним підсвічуванням.

Nissan Altima – варіант для тих, хто цінує спокій. AWD тут «читає» дорожнє покриття і підключає задню вісь у момент небезпеки. А економічність у 6 л на 100 км на трасі робить його конкурентом навіть гібридам.

BMW 3 Series підтверджує статус еталону. Система xDrive зберігає відчуття заднього приводу, а 386 к.с. у M340i перетворюють будь-яку дорогу на сцену для драйву.

Alfa Romeo Giulia ставить на емоції. Q4 AWD тримає задній привід у пріоритеті, але в разі слизької поверхні підключає перед. Розгін до 100 км/год займає лише 5,1 секунди.

Tesla Model 3 і Porsche Taycan довели, що електрика й повний привід – природний союз. Перша бере дальністю у 575 км, друга – шаленою динамікою: Taycan Turbo GT розганяється до сотні за 2,1 секунди.

Mercedes C-Class та Genesis G80 роблять ставку на комфорт і технології. Genesis одразу пропонує AWD у будь-якій версії, підкреслюючи амбіції бренду увійти до клубу преміум.

Mazda3 і Audi A3 подобаються молодшим водіям. У Mazda AWD доступний у топових комплектаціях, де салон скоріше нагадує бутик. Audi робить Quattro стандартом навіть у «базі», що додає впевненості у будь-яку погоду.

За словами аналітика J.D. Power Кена Маршалла, «сьогодні AWD перестав бути привілеєм SUV – він став буденністю навіть у доступних седанах». Для українських водіїв це означає більший вибір машин, які впевнено почуваються і на трасі, і на зимових дорогах.

Читайте також