Кому не варто купувати кросовери із заднім і повним приводом

Кросовери із заднім приводом найчастіше зустрічаються на динамічних моделях, тоді як повний привід зазвичай ставлять на версіях із підвищеною прохідністю. Незважаючи на відмінності цих двох категорій, їх об’єднує одне – вони не рекомендовані для більшості українських водіїв. Досвідчений автомеханік пояснив «SUV News», чому краще не купувати такі авто.

Фахівець звернув увагу на велику кількість вузлів у машинах із заднім і повним приводом. Усі вони потребують регулярної уваги. Від трансмісії до карданного вала – кожен додатковий елемент ускладнює конструкцію і підвищує вартість ремонту. За підрахунками майстра, в середньому, утримання таких авто обходиться на 50-100% дорожче, ніж у передньопривідних аналогів.

Якщо ми говоримо про зимові умови експлуатації, то задньопривідні кросовери і зовсім можуть стати справжнім жахом через свою вагу і погану керованість на слизькій дорозі. Це вимагає від водія додаткових навичок, якими володіють далеко не всі власники таких авто.

Щодо повного приводу, то він справді забезпечить вам краще зчеплення з дорожньою поверхнею та зробить їзду бездоріжжям комфортнішою. В умовах міста, такі переваги зазвичай не виправдовують значних витрат на техобслуговування та ремонт повнопривідних систем.

Висновок

Якщо ви не є прихильником динамічної їзди по трасі, то краще відмовитися від купівлі задньопривідного кросовера. Те саме стосується повнопривідних версій, які в міському середовищі стають малокорисними і невиправдано дорогими в утриманні.

Раніше ми писали чому буксирування повнопривідного автомобіля може бути небезпечним. Також експерти пояснили, що буде, якщо замінити лише одне колесо на повнопривідному автомобілі.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також