Ці автівки ламаються ще на гарантії
Раніше, особливо серед українців, машини з автоматичною коробкою передач вважалися ненадійними. Проте зараз все більше людей пересідають на “автомат”, і в деяких країнах 90% жителів не вміють водити “механіку”.
Незважаючи на серйозний прогрес технологій автоматичної коробки передач, на ринку з’являється багато авто з неякісними агрегатами. Про топ-10 найгірших АКПП розповідає автоблогер Дмитро Туряниця на своєму YouTube-каналі.
На 10-му місці опинилася семиступенева коробка передач DSG Q8. Цей тип трансмісії вперше з’явився на ринку в 2006 році і був встановлений на безліч автомобілів, від Volkswagen до Audi. Диски зчеплення швидко зношуються, і власники скаржаться на вібрації та ривки під час руху.
На 9-му місці розташувалася Гідроматік від General Motors з індексом 6330 6T40. Цю коробку передач встановлюють на Chevrolet Cruze, Aveo та деякі моделі Opel. Основні проблеми з нею починаються вже після 30 тисяч кілометрів пробігу.
Восьме місце в антирейтингу займає гідромеханічна коробка Renault з індексами DP-0 та DP-2. Вона встановлена на Renault Logan, Sandero першого покоління, а також деяких моделях Peugeot (306, 307 та 308) і Citroen (С3 і С4). Усі ці авто відомі своєю ненадійністю через обмежений ресурс коробки.
На сьомому місці — японська коробка Jatco G11. Ця АКПП встановлена на деякі моделі Nissan, Mitsubishi, Renault тощо. Ці автомобілі схильні до засмічення коробки, і фільтри та мастило повинні бути замінені кожні 60 тисяч кілометрів.
Шосте місце займає японська Aisin TF80SC, розроблена в 2001 році. Цю АКПП встановлюють на численні японські авто з поперечним розташуванням двигуна та переднім або повним приводом. Ці моделі, такі як Citroen, Opel, Volvo і Cadillac, оснащені цією коробкою. Проблеми з нею можуть виникнути після 100 тисяч пробігу.
П’яте місце в антирейтингу займає Jatco GF506E. Цю АКПП встановлюють на численні популярні авто з об’ємом до 3,8 літра та крутним моментом до 350 Нм. Вони можуть вийти з ладу вже через 30 тисяч кілометрів.
На четвертому місці — Aisin AW5550. Ця коробка передач призначена для передньопривідних автомобілів з об’ємом до 3 літрів і встановлюється на машини C, D і E класу, такі як Opel, Chevrolet, Renault тощо. Автомобілі з цією коробкою до 2003 року виробництва краще уникати, адже у пізніших версіях головні недоліки виправлені.
Третю позицію в антирейтингу займає Easytronic від Opel — роботизована коробка передач з 1 зчепленням, яка встановлюється на Opel, Citroen та Peugeot. Її головна проблема — повільні перемикання передач, що може бути небезпечним, особливо під час обгону або на великих швидкостях.
На другому місці — розробка корейського виробника Hyundai M56CF, яка використовується з 1,5-літровими двигунами. На жаль, вона виявилася ненадійною через постійні проблеми з валами та підшипниками. Якщо вона встановлена на потужніші двигуни, ситуація стає ще гіршою — коробка не витримує збільшення крутного моменту і виходить з ладу ще на гарантії.
На першому місці — PowerShift DPS6 (6DCT250) від Ford з подвійним зчепленням. Ця коробка є дуже вразливою через свою конструкцію. Інженери вже перед випуском вказували на необхідність значних поліпшень, але їхні зауваження залишилися без уваги вищого керівництва. Таким чином, з моменту дебюту ці коробки супроводжуються численними скаргами — непередбачуване ведення на дорозі, знос зчеплення та аварійний вихід на нейтралку на трасі. Реальний ресурс не перевищує навіть 50 тисяч кілометрів.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Багато водіїв стикалися з тим, що вночі яскраве світло фар машин позаду заважає керувати авто.…
Закипання антифризу — це досить поширена проблема, яка може трапитися в будь-який момент. Особливо якщо…
Експерти запропонували сім способів, як зняти стрес після годинного стояння в пробках без алкоголю. Ось…
У Києві зняли новий Lexus TX 2024. Це топовий кросовер преміального бренду Toyota, який недавно…
Гібридні автомобілі, на відміну від повністю електричних, дають більше свободи, бо, коли заряд батареї закінчується,…
Національне управління безпеки дорожнього руху (NHTSA) пропонує змінити дизайн передньої частини автомобілів, включаючи капоти та…