Серед бюджетних вживаних авто корейські кросовери зазвичай вважаються привабливим варіантом — вони мають сучасний дизайн, пристойну комплектацію й адекватні ціни. Проте не всі моделі виправдовують очікування власників. Деякі з них виявляються «грошовими пастками» — часті поломки, нестача запчастин або погана надійність двигунів змушують водіїв частіше бувати в автосервісах, ніж на дорозі.
У цьому огляді SUV News — топ-3 корейських кросовери, які краще оминути, навіть якщо ціна виглядає дуже привабливо.
1. Hyundai Tucson (1-го покоління, 2.0 CRDi)
Роки випуску: 2004–2010
На перший погляд — простий і недорогий кросовер з перевіреним дизельним мотором. Але реальність інша: 2.0 CRDi першого покоління має серйозні проблеми з паливною системою (насос, форсунки), турбіною і навіть тріщинами в голівці блоку. Крім того, автоматична коробка передач на цих авто швидко виходить з ладу при пробігах за 200 тис. км. В результаті — часті візити на СТО й витрати, які часто перевищують ринкову вартість авто.
2. SsangYong Kyron 2.0 Xdi / 2.7 Xdi
Роки випуску: 2005–2014
Kyron виглядає як повноцінний позашляховик, має привабливу ціну і дизельний мотор Mercedes. Але не все так гладко. На практиці авто має слабку електроніку, капризну паливну систему, проблеми з коробками (особливо автоматами), «сирий» повний привід та постійні «глюки» в електропроводці. Крім того, запчастини не завжди є в наявності, а якісний ремонт вимагає спеціалістів, яких знайти непросто.
3. Kia Sportage II (2.0 дизель)
Роки випуску: 2004–2010
Sportage другого покоління часто купують як «надійного корейця», але власники неодноразово стикаються з критичними поломками. Найслабше місце — дизельний двигун 2.0 CRDi: швидкий знос турбіни, паливної апаратури та масляного насосу. Крім того, повний привід працює нестабільно, а кузов погано захищений від корозії. Часто зустрічаються моделі з прихованими ДТП або погано зробленим ремонтом після удару.
Бюджетний корейський кросовер може здаватися вигідною покупкою. Але якщо потрапите на один із описаних варіантів — готуйтеся до постійних витрат на діагностику, деталі та роботу майстрів. Навіть найдешевший варіант обійдеться дорожче, якщо кожен місяць “жити” на СТО.
Перед купівлею ретельно перевіряйте історію авто, пробіг і сервісну книжку. Краще трохи переплатити за перевірену модель, ніж витрачати тисячі гривень на нескінченні ремонти.
Вам також може бути цікаво:
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…
Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…
7 бензинових кросоверів, які доводять: ресурс у 300+ тис. км — реальність. Найнадійніші моделі 2025…
ТОП-5 найкращих дизельних кросоверів сучасності — моделі, які вражають надійністю, впевненим тягловим моментом та низькою…