Categories: Рейтинги

Топ-3 бюджетних позашляховика, які дуже швидко ламаються, а ремонт дорогий

Купівля вживаного або недорогого нового позашляховика здається вигідним рішенням: більше простору, повний привід, підвищений кліренс. Але не всі моделі однаково надійні. Деякі з них лише виглядають привабливо, а на практиці виявляються справжніми «грошовими пастками». У цій добірці SUV News — топ-3 бюджетних позашляховика, які часто ламаються та мають високу вартість ремонту.

1. Chevrolet Captiva (2007–2014)

Чому не варто купувати:

На перший погляд — великий, місткий і недорогий кросовер. Але власники масово скаржаться на ненадійний дизельний двигун 2.0 або 2.2, підвищену витрату масла та часті проблеми з автоматичною коробкою передач, яка перегрівається.

Типові проблеми:

  • Дорогий ремонт АКПП;
  • Вихід з ладу турбіни;
  • Проблеми з електронікою та корозія кузова.

2. Dacia Duster (першого покоління, 2010–2013)

Чому не варто купувати:

Хоч Duster відомий як «народний» позашляховик, перші версії мали сирі рішення в технічній частині. Особливо постраждали дизельні та повнопривідні версії, які масово ламаються після 100–150 тис. км.

Типові недоліки:

  • Слабкий задній редуктор;
  • Низька якість лакофарбового покриття — швидка поява іржі;
  • Часті збої в роботі повного приводу;
  • Дешевий пластик в салоні, що швидко псується.

3. Great Wall Hover H3 / H5

Чому не варто купувати:

Цей китайський позашляховик приваблює ціною та зовнішнім виглядом, схожим на Toyota. Але ресурс силового агрегату, підвіски та трансмісії вкрай низький, а запчастини — дорогі й рідкісні.

Основні проблеми:

  • Швидке зношення ходової частини (амортизатори, шарові, важелі);
  • Ненадійна електрика;
  • Мотор схильний до перегріву, особливо в спеку;
  • Труднощі з пошуком запчастин та сервісом.

Якщо ви шукаєте надійний бюджетний позашляховик, звертайте увагу не лише на ціну, а й на репутацію моделі серед експертів та реальних власників. Авто з цього списку можуть спокусити низькою вартістю, але в результаті виявляться джерелом постійних витрат і візитів на СТО.

Порада від експертів: Перед купівлею будь-якого вживаного позашляховика — обов’язково проведіть повну діагностику та перевірте історію обслуговування.

Вам також може бути цікаво:

 

 

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

34 хвилини ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

1 годину ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

24 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago