Французькі автомобілі відомі своїм комфортом, дизайном і м’якою підвіскою. Але коли мова йде про вживані кросовери, деякі моделі з Франції можуть стати справжнім головним болем для власника. Дорогі поломки, електроніка, яка живе своїм життям, і складність в обслуговуванні — ось основні проблеми, з якими стикаються власники таких авто.
В SUV News підготували ТОП-3 французьких кросовери, які експерти і механіки не радять купувати на вторинному ринку, навіть якщо ціна виглядає привабливою.
1. Peugeot 3008 (першого покоління, 2009–2016)
Основні проблеми:
Популярний кросовер із гарним дизайном, але двигун від концерну PSA-BMW (1.6 THP) став справжнім «антигероєм» на ринку вживаних авто. Витрата масла, турбінні проблеми, детонація, поломки розподільного валу — список можна продовжувати. А ремонт часто тягне на десятки тисяч гривень.
2. Renault Koleos (першого покоління, 2008–2016)
Основні проблеми:
Renault Koleos насправді має багато японських вузлів (створений у співпраці з Nissan), але реалії експлуатації в Україні показали — це авто швидко втрачає вигляд, «гниє» на очах і потребує регулярних витрат. Варіатор — головна болюча тема: при пробігу 120–150 тис. км його доводиться або капіталити, або міняти.
3. Citroën C4 Aircross (2012–2017)
Основні проблеми:
На перший погляд — симпатичний кросовер за доступні гроші. Але за відгуками власників, C4 Aircross «втомлюється» дуже швидко. Скрипи в салоні, проблеми з підвіскою, нестабільна робота бортової електроніки — усе це призводить до регулярних візитів на СТО вже після 100–120 тис. км пробігу.
Не всі французькі кросовери — це проблемні машини. Але вищезазначені моделі часто стають джерелом постійних витрат і технічних проблем.
Пам’ятайте: навіть приваблива ціна не виправдає постійного життя на СТО. Перед купівлею авто обов’язково перевіряйте історію обслуговування, реальний пробіг і проведіть повну діагностику.
Вас також можуть зацікавити новини:
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…
Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…
7 бензинових кросоверів, які доводять: ресурс у 300+ тис. км — реальність. Найнадійніші моделі 2025…