Топ-3 найбільш проблемних автомобільних двигунів останнього десятиліття

Автомобільний двигун — це серце будь-якої машини, і від його надійності залежить не лише комфорт, а й вартість володіння авто. Проте навіть провідні автовиробники іноді випускають моторні рішення, які розчаровують власників уже після кількох років експлуатації. За останні десять років ринок побачив кілька моторів, які стали справжніми антирекордсменами за кількістю звернень на СТО та скарг від автовласників.

В SUV News зібрали топ-3 найпроблемніших двигунів останнього десятиліття, яких краще уникати, особливо на вторинному ринку.

1. 1.2 TCe / DIG-T (Renault / Nissan)

Тип: бензиновий турбодвигун
Об’єм: 1.2 л
Випускався: 2012–2018 (найбільше проблем — 2015–2017)

Основні проблеми:

  • надмірна витрата моторного масла (масложер)
  • високий ризик заклинювання двигуна через масляне голодування
  • недостатня ресурсність ланцюга ГРМ

Цей мотор активно використовувався в моделях Renault (Clio, Captur, Kadjar) та Nissan (Qashqai, Juke). Уже після 60–80 тис. км багато власників стикалися з критичним зносом двигуна, який потребував капітального ремонту або повної заміни. Проблеми з витратою масла найчастіше призводили до повної втрати двигуна без попереджень.

2. 1.4 TSI (EA111) — Volkswagen Group

Тип: бензиновий турбо
Об’єм: 1.4 л
Випускався: 2005–2015 (актуальний на ринку вживаних авто)

Основні проблеми:

  • високий масложер
  • поломки поршневої групи
  • передчасний знос ланцюга ГРМ
  • погана надійність у парі з коробкою DSG

Цей двигун ставився на Volkswagen Golf, Tiguan, Jetta, а також на Skoda Octavia та SEAT Leon. Мотор позиціонувався як «економний і динамічний», але на практиці власники отримали дорогі ремонти вже після 100 тис. км, особливо у версіях із «сухим» DSG. Виробник частково визнавав проблеми й навіть оновив мотор на серію EA211, але EA111 досі масово присутній на вторинному ринку.

3. 1.6 THP (BMW / PSA)

Тип: бензиновий турбодвигун
Об’єм: 1.6 л
Випускався: 2006–2018

Основні проблеми:

  • розтягування ланцюга ГРМ
  • залипання клапанів VVT
  • забруднення впуску через відсутність прямого вприску
  • постійні помилки в електроніці двигуна

Спільна розробка BMW і французької PSA Group використовувалась у Peugeot 308/3008, Citroën DS4, MINI Cooper S, BMW серії 1 та інших. Незважаючи на цікаву динаміку, двигун дуже чутливий до якості обслуговування. Будь-яке відхилення від регламенту — і починаються серйозні проблеми. Ремонт, як правило, недешевий і складний.

Якщо ви розглядаєте вживане авто з 2015–2020 років, звертайте особливу увагу на тип двигуна. Усі три згадані мотори мають багато «мін» і не пробачають недогляду. Навіть за умови гарного візуального стану машини — проблемний мотор може перетворити володіння авто на справжній фінансовий тягар.

Рекомендація: перед купівлею завжди перевіряйте історію обслуговування, робіть діагностику та консультуйтеся з майстрами, які мають досвід саме з цією моделлю та мотором.

Вам також може бути цікаво:

Читайте також