Categories: Рейтинги

Топ-3 японські вживані позашляховики, які краще обійти стороною, щоб не жити на СТО

Японські позашляховики традиційно вважаються символом надійності. Однак не всі моделі однаково вдалі. На вторинному ринку можна знайти такі варіанти, що за зовнішньою привабливістю приховують дорогі “болячки” та постійну потребу в ремонті. Якщо ви не хочете витрачати весь бюджет на СТО, краще зверніть увагу на наш анти-рейтинг вживаних японських позашляховиків.

1. Nissan Pathfinder R51 (2005–2012)

На вигляд — потужний та місткий SUV, здатний до оффроуду. Але з роками ця модель виявила серйозні технічні проблеми, особливо з дизельними двигунами.

Основні недоліки:

  • Часті поломки ТНВД та форсунок на дизелі 2.5 dCi.
  • Проблеми з АКПП, особливо при пробігу понад 200 тис. км.
  • Схильність до корозії рами та дна кузова.

Вартість ремонту двигуна або коробки може перевищити 100 000 грн, що робить цю модель ризикованою для покупки без гарантії техстану.

2. Mitsubishi Pajero IV (2006–2019)

Pajero заслужено вважається легендою, однак вживані версії останніх років випуску можуть виявитися недешевим головним болем для нового власника.

Типові проблеми:

  • Частий перегрів АКПП на дизельних версіях.
  • Витоки масла та охолоджуючої рідини.
  • Нестабільна робота електроніки (блоки ESP, клімат, мультимедіа).

Навіть дрібні несправності в Pajero обходяться в десятки тисяч гривень, а офіційні запчастини — одні з найдорожчих серед японських авто.

3. Toyota Land Cruiser 120 (2002–2009)

Так, ця модель — ікона, але не в кожному стані вона варта покупки. Багато автомобілів у жахливому технічному стані, хоча зовні виглядають охайно.

Часті скарги:

  • Зношений 3.0 D-4D дизель після 300+ тис. км.
  • Витік сальників, проблеми з ТНВД.
  • Іржа рами та лонжеронів, особливо у “американців”.

Купівля такого «японця» без ретельної перевірки — це шанс залишитися без грошей і з купою несправностей.

Висновок: не всі японці однаково надійні

Вживані японські позашляховики — це не завжди гарантія безпроблемної експлуатації. Деякі моделі на вторинному ринку вже вичерпали свій ресурс або були неправильно обслуговувані. Тому перш ніж купувати, обов’язково проведіть діагностику і зверніться до спеціаліста.

Порада від експертів: обирайте лише перевірені авто з чесною історією обслуговування. І не ведіться лише на бренд — оцінюйте стан конкретного автомобіля.

Вам також може бути цікаво:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

6 години ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

1 день ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

1 день ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

1 день ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

1 день ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

1 день ago