Фото: SUVNews
Серед українських водіїв досі живе міф, що бензиновий двигун автоматично простий і безпроблемний. Насправді ж:
турбобензинові мотори часто мають менший ресурс, ніж дизелі;
пряме впорскування створює проблеми з нагаром;
перегріті та форсовані ДВЗ погано переносять міський режим і затори.
Аналітика ADAC і TÜV Report показує: у сегменті кросоверів саме бензинові версії часто мають більше критичних відмов, ніж очікують покупці.
Роки: 2014–2018
🔴 Основні проблеми:
слабкий турбомотор;
підвищена витрата мастила;
розтяг ланцюга ГРМ до 100–120 тис. км.
📊 TÜV Report та ADAC неодноразово фіксували цей мотор серед проблемних.
📊 WhatCar? Reliability Survey — один із найгірших рейтингів надійності у класі.
Роки: 2013–2016
🔴 Чому не варто:
часті перегріви двигуна;
відмови системи охолодження;
дорогі ремонти ГБЦ.
📊 Consumer Reports визнав 1.6 EcoBoost одним із найбільш проблемних моторів Ford.
📊 AutoBild фіксує високий відсоток серйозних поломок.
Роки: 2008–2015
🔴 Типові проблеми:
масложер;
розтяг ланцюга ГРМ;
поломки турбіни.
📊 ADAC Pannenstatistik неодноразово відзначав Tiguan із TSI серед лідерів за кількістю звернень.
📊 TÜV Report — низькі оцінки у вікових групах 8–12 років.
Роки: 2011–2015
🔴 Недоліки:
високий апетит до пального;
слабкий ресурс двигуна;
проблеми з автоматичною коробкою.
📊 WhatCar? та AutoExpress відзначають Captiva як один із найменш надійних SUV свого часу.
Роки: 2012–2016
🔴 Основні ризики:
ланцюг ГРМ (розміщений зі сторони КПП);
дорогий ремонт двигуна;
висока вартість обслуговування.
📊 Consumer Reports і WhatCar? фіксують значну кількість серйозних відмов саме у бензинових версіях.
За даними українських СТО та вторинного ринку:
ці кросовери часто привозять після ДТП або з великим прихованим пробігом;
турбобензинові мотори погано переносять міський режим + неідеальне пальне;
реальна вартість утримання часто перевищує дизельні аналоги.
Майстри СТО в Україні зазначають:
«Багато цих авто приїжджають з Європи вже з “вбитими” двигунами, а ремонт коштує як пів машини».
ADAC Pannenstatistik
TÜV Report
WhatCar? Reliability Survey
Consumer Reports
AutoBild
AutoExpress
Навіть бензиновий кросовер може стати:
постійним клієнтом СТО;
фінансовою пасткою;
джерелом регулярних дорогих ремонтів.
Якщо не хочете «жити на сервісі» — ці п’ять моделей краще викреслити зі списку.
Нашим читачам також цікаво:
Онлайн-угоди через Дію, західні хаби імпорту та фінансова домінація Києва — як регіони України купували…
Шахраї масово продають підроблені посвідчення водія через соцмережі, маскуючись під сервісні центри МВС. Українка заплатила…
Український авторинок у листопаді 2025 року розділився на два світи: вторинний ринок зберігає вірність бензину…
Середній вік легкових автомобілів в Україні зріс до 16,6 року. Аналітика за регіонами, типами пального…
Найкращі бензинові кросовери до $15 000, які добре переносять великі пробіги, українські дороги та не…
Надійні дизельні кросовери до $15 000, які добре витримують українські дороги та великі пробіги. Рейтинг…