Categories: Рейтинги

ТОП-5 бензинових кросоверів, які НЕ варто купувати на вторинному ринку

Чому «бензиновий» — не завжди означає надійний

Серед українських водіїв досі живе міф, що бензиновий двигун автоматично простий і безпроблемний. Насправді ж:

  • турбобензинові мотори часто мають менший ресурс, ніж дизелі;

  • пряме впорскування створює проблеми з нагаром;

  • перегріті та форсовані ДВЗ погано переносять міський режим і затори.

Аналітика ADAC і TÜV Report показує: у сегменті кросоверів саме бензинові версії часто мають більше критичних відмов, ніж очікують покупці.

ТОП-5 бензинових кросоверів, які краще обійти стороною

1. Nissan Qashqai 1.2 DIG-T

Роки: 2014–2018

🔴 Основні проблеми:

  • слабкий турбомотор;

  • підвищена витрата мастила;

  • розтяг ланцюга ГРМ до 100–120 тис. км.

📊 TÜV Report та ADAC неодноразово фіксували цей мотор серед проблемних.
📊 WhatCar? Reliability Survey — один із найгірших рейтингів надійності у класі.

2. Ford Kuga 1.6 EcoBoost

Роки: 2013–2016

🔴 Чому не варто:

  • часті перегріви двигуна;

  • відмови системи охолодження;

  • дорогі ремонти ГБЦ.

📊 Consumer Reports визнав 1.6 EcoBoost одним із найбільш проблемних моторів Ford.
📊 AutoBild фіксує високий відсоток серйозних поломок.

3. Volkswagen Tiguan 1.4 TSI (перші покоління)

Роки: 2008–2015

🔴 Типові проблеми:

  • масложер;

  • розтяг ланцюга ГРМ;

  • поломки турбіни.

📊 ADAC Pannenstatistik неодноразово відзначав Tiguan із TSI серед лідерів за кількістю звернень.
📊 TÜV Report — низькі оцінки у вікових групах 8–12 років.

4. Chevrolet Captiva 2.4 бензин

Роки: 2011–2015

🔴 Недоліки:

  • високий апетит до пального;

  • слабкий ресурс двигуна;

  • проблеми з автоматичною коробкою.

📊 WhatCar? та AutoExpress відзначають Captiva як один із найменш надійних SUV свого часу.

5. BMW X1 2.0 бензин (N20)

Роки: 2012–2016

🔴 Основні ризики:

  • ланцюг ГРМ (розміщений зі сторони КПП);

  • дорогий ремонт двигуна;

  • висока вартість обслуговування.

📊 Consumer Reports і WhatCar? фіксують значну кількість серйозних відмов саме у бензинових версіях.

Український контекст

За даними українських СТО та вторинного ринку:

  • ці кросовери часто привозять після ДТП або з великим прихованим пробігом;

  • турбобензинові мотори погано переносять міський режим + неідеальне пальне;

  • реальна вартість утримання часто перевищує дизельні аналоги.

Майстри СТО в Україні зазначають:

«Багато цих авто приїжджають з Європи вже з “вбитими” двигунами, а ремонт коштує як пів машини».

Авторитетні джерела

  • ADAC Pannenstatistik

  • TÜV Report

  • WhatCar? Reliability Survey

  • Consumer Reports

  • AutoBild

  • AutoExpress

Висновок

Навіть бензиновий кросовер може стати:

  • постійним клієнтом СТО;

  • фінансовою пасткою;

  • джерелом регулярних дорогих ремонтів.

Якщо не хочете «жити на сервісі» — ці п’ять моделей краще викреслити зі списку.

Нашим читачам також цікаво:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

В яких регіонах українці купують авто найчастіше: статистика листопада

Онлайн-угоди через Дію, західні хаби імпорту та фінансова домінація Києва — як регіони України купували…

52 хвилини ago

Українка втратила 23 000 грн, замовивши фальшиве посвідчення водія через Facebook

Шахраї масово продають підроблені посвідчення водія через соцмережі, маскуючись під сервісні центри МВС. Українка заплатила…

3 години ago

Які двигуни найпопулярніші в Україні: бензин, дизель чи “електрика”

Український авторинок у листопаді 2025 року розділився на два світи: вторинний ринок зберігає вірність бензину…

4 години ago

Українці обирають “старі” авто: середній вік легковиків на авторинку України у листопаді 2025 року

Середній вік легкових автомобілів в Україні зріс до 16,6 року. Аналітика за регіонами, типами пального…

5 години ago

ТОП-5 бензинових кросоверів до $15 000

Найкращі бензинові кросовери до $15 000, які добре переносять великі пробіги, українські дороги та не…

17 години ago

ТОП-7 дизельних кросоверів до $15 000

Надійні дизельні кросовери до $15 000, які добре витримують українські дороги та великі пробіги. Рейтинг…

17 години ago