Categories: Рейтинги

Топ-5 вживаних дизельних кросоверів, які краще обходити стороною, бо витягнуть всі гроші на ремонт

На вторинному ринку можна знайти безліч дизельних кросоверів за привабливою ціною. Проте деякі з них насправді виявляються «грошовими пастками» для власника. Часті поломки, дорогі запчастини, складне обслуговування — усе це може швидко перетворити бюджетну покупку на фінансовий кошмар.

Експерти з обслуговування авто та власники таких моделей склали рейтинг топ-5 дизельних кросоверів, які краще обійти стороною, пише SUV News.

1. BMW X5 (E70) 3.0d

Роки випуску: 2007–2013

Тип двигуна: 3.0 дизель (M57/N57)

На перший погляд — потужний, стильний і комфортний кросовер. Але реальність суворіша: після 200 тис. км навіть доглянутий X5 може вимагати десятки тисяч гривень на ремонт. Слабкі місця — турбіна, EGR, система впорскування, ланцюг ГРМ, блок управління коробкою. До цього додається дороге сервісне обслуговування.

2. Land Rover Freelander II 2.2 TD4

Роки випуску: 2006–2014

Тип двигуна: 2.2 дизель (DW12)

Незважаючи на непогану прохідність і комфорт, цей кросовер вражає частотою поломок. Найчастіше проблеми виникають із паливною системою, турбіною та автоматичною КПП. Зустрічаються випадки виходу з ладу електроніки. Обслуговування — дороге, навіть порівняно з преміум-сегментом.

3. Nissan X-Trail T31 2.0 dCi

Роки випуску: 2007–2013

Тип двигуна: 2.0 dCi (від Renault)

На перший погляд — простий і надійний кросовер. Проте дизель від Renault — його головна проблема. Ці двигуни відомі поганою надійністю паливної системи, частими витоками масла і швидким зносом турбіни. Також часто виходять з ладу двомасові маховики та сажові фільтри.

4. Peugeot 4007 / Citroën C-Crosser 2.2 HDi

Роки випуску: 2007–2012

Тип двигуна: 2.2 HDi

Ці кросовери — французький варіант Mitsubishi Outlander, але з дизельним мотором HDi. На жаль, двигун має проблеми з клапаном EGR, ТНВД, сажовим фільтром та електронікою. Крім того, ремонт у офіційних сервісах дуже дорогий, а пошук оригінальних запчастин — окрема пригода.

5. Volkswagen Touareg 3.0 TDI (до 2010 року)

Роки випуску: 2002–2010

Тип двигуна: 3.0 TDI V6

Популярний серед українців, Touareg часто приваблює дизайном і статусом. Але старі дизельні версії — це джерело проблем. Найвідоміші — поломки пневмопідвіски, несправності АКПП, електрики, системи впорскування та сажового фільтра. До того ж ремонт двигуна V6 TDI — один із найдорожчих у класі.

Висновок: краще переплатити — ніж потім шкодувати

Під час вибору дизельного кросовера на вторинному ринку важливо не лише звертати увагу на ціну, а й враховувати репутацію моделі серед майстрів та автовласників. Навіть якщо авто здається ідеальним ззовні — приховані витрати можуть вас неприємно здивувати.

Порада: Перш ніж купувати, обов’язково зробіть повну діагностику та перевірте історію обслуговування. А ще краще — обирайте моделі з надійними двигунами та доступними запчастинами.

Вас також можуть зацікавити новини:

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

10 хвилин ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

20 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

21 годину ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

22 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

23 години ago

Топ-7 бензинових кросоверів, які служать понад 300 000 км

7 бензинових кросоверів, які доводять: ресурс у 300+ тис. км — реальність. Найнадійніші моделі 2025…

1 день ago