Categories: Статті

Поворот на «зелене» без стрілки: порушення, за яке можуть забрати права

Багато водіїв щодня стикаються з ситуацією, коли світлофор на перехресті вмикає зелене світло, але додаткова секція у вигляді стрілки — неактивна. У такі моменти чимало кермувальників помилково вважають, що зелений сигнал дозволяє не лише рух прямо, а й поворот. Проте це серйозна помилка, яка може коштувати не лише грошей, а й водійського посвідчення.

Як пояснює представник Патрульної поліції у коментарі для “Твоя МАШИНА“, якщо на світлофорі передбачена окрема стрілка для повороту — повертати можна лише тоді, коли вона світиться. Ігнорування цього правила вважається порушенням ПДР.

Яке покарання передбачене?

Штраф 510 грн — за порушення загальних правил проїзду перехресть (ст. 122 КУпАП).

Якщо внаслідок такого маневру трапиться аварія, санкції стають жорсткішими:

  • штраф до 1445 грн,
  • можливе позбавлення права керування до 1 року.

У чому небезпека повороту без стрілки?

Коли додаткова секція світлофора не горить, це може означати, що в цей момент увімкнено зелений сигнал для пішоходів. Тобто водій, який виконує поворот, створює реальну загрозу для людей, які переходять дорогу по “зебрі”. Подібна неуважність — потенційна трагедія.

Не варто трактувати сигнали світлофора на власний розсуд. Якщо є стрілка — чекайте її увімкнення, навіть якщо основний сигнал зелений. Дотримання цього простого правила захистить не лише ваш гаманець, а й життя інших учасників дорожнього руху. У сучасних умовах трафіку кожна дрібниця має значення — будьте уважні за кермом.

Пам’ятайте: безпечний рух — це не тільки ваша відповідальність, а й ваша повага до інших на дорозі.

Вам також може бути цікаво:

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

11 хвилин ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

20 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

21 годину ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

22 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

23 години ago

Топ-7 бензинових кросоверів, які служать понад 300 000 км

7 бензинових кросоверів, які доводять: ресурс у 300+ тис. км — реальність. Найнадійніші моделі 2025…

1 день ago