Categories: Статті

Поворот на «зелене» без стрілки: порушення, за яке можуть забрати права

Багато водіїв щодня стикаються з ситуацією, коли світлофор на перехресті вмикає зелене світло, але додаткова секція у вигляді стрілки — неактивна. У такі моменти чимало кермувальників помилково вважають, що зелений сигнал дозволяє не лише рух прямо, а й поворот. Проте це серйозна помилка, яка може коштувати не лише грошей, а й водійського посвідчення.

Як пояснює представник Патрульної поліції у коментарі для “Твоя МАШИНА“, якщо на світлофорі передбачена окрема стрілка для повороту — повертати можна лише тоді, коли вона світиться. Ігнорування цього правила вважається порушенням ПДР.

Яке покарання передбачене?

Штраф 510 грн — за порушення загальних правил проїзду перехресть (ст. 122 КУпАП).

Якщо внаслідок такого маневру трапиться аварія, санкції стають жорсткішими:

  • штраф до 1445 грн,
  • можливе позбавлення права керування до 1 року.

У чому небезпека повороту без стрілки?

Коли додаткова секція світлофора не горить, це може означати, що в цей момент увімкнено зелений сигнал для пішоходів. Тобто водій, який виконує поворот, створює реальну загрозу для людей, які переходять дорогу по “зебрі”. Подібна неуважність — потенційна трагедія.

Не варто трактувати сигнали світлофора на власний розсуд. Якщо є стрілка — чекайте її увімкнення, навіть якщо основний сигнал зелений. Дотримання цього простого правила захистить не лише ваш гаманець, а й життя інших учасників дорожнього руху. У сучасних умовах трафіку кожна дрібниця має значення — будьте уважні за кермом.

Пам’ятайте: безпечний рух — це не тільки ваша відповідальність, а й ваша повага до інших на дорозі.

Вам також може бути цікаво:

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

1 день ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

1 день ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

1 день ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

1 день ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

1 день ago

Какая домашняя зарядка для электромобиля лучше: портативная или стационарная?

Узнайте, какую зарядку для электромобиля выбрать для дома — портативную или стационарную. Сравниваем удобство, мощность…

3 дні ago