Categories: Рейтинги

Топ-5 вживаних дизельних позашляховиків, які варто обходити стороною, щоб не жити на СТО

Плануєте купити вживаний дизельний позашляховик? Будьте обережні: деякі популярні моделі можуть виявитися справжнім “грошовим пилососом” для вашого бюджету. У цій добірці SUV News — топ-5 дизельних SUV, яких краще оминути стороною, щоб не стати постійним клієнтом СТО.

1. BMW X5 (E70) 3.0d (2006–2013)

На перший погляд — престижний, комфортний та потужний позашляховик. Але на практиці — справжній виклик для гаманця.

Типові проблеми:

  • Ланцюг ГРМ, який може “вистрілити” навіть до 200 тис. км;
  • Текти турбіни та вихід з ладу EGR;
  • Часті несправності пневмопідвіски.

2. Land Rover Discovery 3 / 4 2.7 TDV6 (2004–2016)

Цей британський красень славиться комфортом та прохідністю, але має дуже складний та недешевий дизель.

Найбільші болячки:

  • Знос колінвалу і шатунів після 150–200 тис. км;
  • Несправності компресора пневмопідвіски;
  • Проблеми з електронікою.

3. Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD (2005–2013)

Американська класика на дизелі Mercedes звучить заманливо. Але саме дизель — слабке місце.

Чого чекати:

  • Течки сальників і охолоджувача;
  • Проблеми з паливною системою;
  • Частий вихід з ладу дросельної заслінки.

4. Volkswagen Touareg 3.0 TDI (2003–2010)

Надійний і тяговитий? Лише до першого серйозного ремонту.

Типові проблеми:

  • Підтікання масла з турбонагнітача;
  • Дорогі форсунки та паливний насос;
  • Складність у заміні ланцюга ГРМ (двигун знімати обов’язково).

5. Mercedes-Benz ML 320 CDI (W164, 2005–2011)

Цей SUV створює відчуття преміуму, але дизельний мотор OM642 приносить немало клопоту.

Основні недоліки:

  • Вихід з ладу вихлопного клапана;
  • Закоксованість впускного колектора;
  • Часті помилки по сажовому фільтру.

Вживані дизельні позашляховики приваблюють ціною, комфортом та витратою пального. Але застарілі або проблемні моделі можуть перетворити поїздки на боротьбу за виживання — і морально, і фінансово. Якщо не хочете “жити на СТО”, перед купівлею обов’язково перевіряйте історію обслуговування, діагностуйте двигун і електроніку.

Вам також може бути цікаво:

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

1 день ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

1 день ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

1 день ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

1 день ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

1 день ago

Какая домашняя зарядка для электромобиля лучше: портативная или стационарная?

Узнайте, какую зарядку для электромобиля выбрать для дома — портативную или стационарную. Сравниваем удобство, мощность…

3 дні ago