Categories: Рейтинги

Топ-7 вживаних кросоверів, яких краще обійти стороною, щоб не отримати проблем

Придбання вживаного кросовера — популярне рішення серед українців, які хочуть зекономити. Однак деякі моделі, що здаються вигідною покупкою, на практиці перетворюються на бездонну яму для грошей. Постійні ремонти, складні у діагностиці несправності та дороге обслуговування — це реальність для власників деяких «проблемних» авто.

У цій добірці SUV News — 7 вживаних кросоверів, яких варто уникати, щоб не зіпсувати собі настрій і гаманець.

1. Nissan X-Trail T31 (2007–2014) з варіатором

Основна проблема: ненадійний варіатор Jatco

Відомий японський бренд, але з вразливою трансмісією. Варіатор ламається після 100–120 тис. км, ремонт може коштувати понад 40 000 грн.

Інші мінуси:

  • дорога підвіска,
  • корозія арок та днища.

2. Chevrolet Captiva (2007–2014)

Ризик: проблеми з дизельними моторами та коробкою-автоматом

Цей великий кросовер має хронічні хвороби — підвищене споживання оливи, перегрів АКПП та погану антикорозійну обробку.

Високі витрати на паливо й обслуговування роблять його невигідним для щоденного використання.

3. Jeep Compass I (2006–2010)

Слабке місце: варіатор та електроніка

Незважаючи на престижний бренд, перше покоління Compass виявилось технічно сирим. Часті поломки трансмісії, низька якість збірки та дорогі запчастини — лише частина проблем.

4. Ford Kuga I (2008–2012)

Особливо ризиковано: дизельні версії

Має хорошу динаміку, але часто ламається електроніка, турбіна, система подачі пального. Погана адаптація до української якості пального.

5. Dacia Duster I (2010–2013)

Недоліки: корозія та проблеми з повним приводом

Бюджетний кросовер з надійною репутацією у новіших поколіннях, однак перші версії часто мають іржаві арки, слабке ЛКП і глючну трансмісію.

6. Peugeot 4007 / Citroen C-Crosser (2007–2012)

Загроза: проблемна електроніка та складна діагностика

Ці французи, попри японську основу (Mitsubishi Outlander), мають ненадійні блоки управління, складно знайти деталі, а вартість обслуговування завелика.

7. Volkswagen Tiguan I (2007–2015) з DSG

Увага: роботизована коробка DSG

Цей кросовер вважається престижним, однак роботизована трансмісія DQ200 часто виходить з ладу вже на 80–100 тис. км. Її ремонт — дорогий і складний.

Не всі кросовери однаково надійні. Навіть бренди з гучними іменами можуть підвести, якщо модель має конструктивні недоліки або складну трансмісію. Перед купівлею вживаного кросовера обов’язково перевірте історію авто, проконсультуйтесь із майстром і зважте на типові проблеми конкретної моделі.

Вас також можуть зацікавити новини:

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

52 хвилини ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

24 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago