Багато – не означає краще: автомобілів з якою КПП краще уникати
На тлі розвитку автомобільних технологій, а також гонитви за економічною і плавною їздою, провідні автовиробники стали оснащувати свої навіть бюджетні моделі 8-, 9- і 10-ступінчастими автоматичними трансмісіями. На перший погляд купівля такого авто здається привабливою ідеєю, але на ділі це може спричинити масу проблем. Досвідчений автомеханік пояснив «SUV News», чому краще не вибирати машину з великою кількістю швидкостей.
Насамперед експерт визнав, що КПП з великим числом передач справді ефективні на трасі, де двигун може працювати в економічному діапазоні обертів. Водночас у міських умовах, з частими зупинками і прискореннями, коробка починає занадто швидко перемикатися і під навантаженням сильно перегріватися. Все це веде до швидкого зносу фрикціонів і соленоїдів. В кінцевому підсумку автовласник попадає на дорогий ремонт. Вартість ремонту такої трансмісії може обійтися в десятки тисяч гривень.
Крім того, чимало дилерів переконують, що 8-ступінчасті АКПП є необслуговуваними, а отже трансмісійна рідина в них не підлягає заміні. В реальності ж їм, як і іншим трансмісіям, потрібна періодична заміна мастила. В іншому разі на вас також чекає передчасний знос.
Першою в світі 8-ступінчатою АКПП була Aisin AW F8FXX, яку розробили спеціально для автівок з поперечним розташуванням двигуна. Її ставили на машини Volkswagen та Skoda. З тих пір такий тип трансмісії став максимально популярным через свої властивості довготривало підтримувати двигун в оптимальному діапазоні потужності. Це дозволяє економити пальне, покращувати динаміку та плавність ходу, а також робить їзду на високих швидкостях більш тихою та помірною, оскільки двигуну не доводиться працювати під сильним навантаженням.
Раніше досвідчений автомеханік пояснив, яв правильно перемикати селектор АКПП на світлофорі. За словам спеціаліста, далеко не завжди потрібно переводити АКПП у режим «P».
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!