Categories: Статті

Чому деякі водії накачують шини авто азотом та чи варто це робити іншим

Consumer Reports повідомив про те, що незалежні організації провели тестування накачування шин азотом і отримали несподівані результати, які суперечать поширеній думці про переваги цієї процедури для автовласників.

Які переваги азотного наповнення шин наголошують його прихильники:

– Зменшує втрату повітря;

– Підвищує паливну ефективність;

– Знижує опір коченню;

– Підвищує безпеку.

Деякі автомобілі продаються зі спеціальними зеленими ковпачками на клапанах шин, що вказують на те, що шини заправлені азотом.

Звичайне повітря складається переважно з азоту (78%), кисню (21%) і невеликих кількостей інших газів, а також водяної пари. Азот, який використовується для заправки шин, є чистим газом без багатьох домішок.

Ціна за заправку шин азотом у Києві коливається від 100 до 200 грн в залежності від розміру колісного диска. Однак, чи варта ця ціна використання азоту для заправки шин – це питання, що залишається відкритим.

Результати тестування Consumer Reports

Фахівці Consumer Reports провели експеримент, використовуючи 31 модель нових всесезонних шин, щоб перевірити вплив азоту на підтримку належного тиску в колесах, оскільки більшість аргументів на користь азоту стосуються саме цього аспекту.

Спочатку експеримент провели забезпечивши 95% чистоту азоту в шині, використовуючи систему, яка генерує газ з навколишнього повітря і видаляє водяну пару. Потім одну шину кожної моделі наповнили повітрям, а іншу — азотом, при цьому обидва колеса були наповнені до 30 psi (фунтів на квадратний дюйм) або 2,07 бар при кімнатній температурі. Після цього шини були залишені на вулиці протягом одного року, а потім перевірено тиск накачування при кімнатній температурі.

Протягом цього часу обидва колеса втратили тиск, але різниця була мінімальною. Шини, наповнені повітрям, втратили лише 3,5 psi (0,24 бара), тоді як шини з азотом — 2,2 psi (0,15 бара).

Азот дійсно допомагає зменшити втрату тиску, але це відбувається на дуже малий обсяг протягом усього року.

Тестування NHTSA

Дослідження Національної адміністрації безпеки дорожнього руху (NHTSA) підтвердило, що накачування шин азотом замість повітря майже не впливає на показники опору коченню.

Якщо в колесах зберігати належний тиск, опір коченню буде однаковим, незалежно від типу газу, яким вони заповнені.

Використання азоту дійсно допомагає зменшити деградацію гуми шин і обмежує окислення. Однак для більшості водіїв це не є важливою проблемою, оскільки вони зазвичай замінюють шини задовго до того, як це може стати проблемою.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Юрист вказав на три категорії водіїв, яких патрульні бояться зупиняти

Не кожен водій буде радий, якщо його зупинить поліція. Однак іноді й для патрульних спілкування…

11 години ago

Водіям пояснили, чому один поширений штраф поліції є незаконним

Штрафи за порушення ПДР в Україні є найчастішим видом покарання для водіїв. Однак значна частина…

12 години ago

Як колір авто може розкрити характер власника: висновки психологів

Колір автомобіля — це не лише про зовнішній вигляд. Психологи вважають, що обраний відтінок може…

12 години ago

Топ-10 німецьких кросоверів класу люкс на вторинному ринку

Розкішні німецькі кросовери поєднують стиль, передові технології, високу якість і потужність. Однак їхня ціна часто…

13 години ago

Замерз бачок омивача взимку: що робити водіям в такій ситуації

Зима приносить водіям чимало клопоту, особливо під час сильних морозів. Одна з найпоширеніших проблем —…

13 години ago

Розкішні кросовери, які стрімко втрачають свою вартість: топ-10 моделей

Розкішні автомобілі часто коштують дуже дорого, але їхня ціна може різко знижуватися після покупки. Уже…

14 години ago