Термін “грижа колеса” вказує на деформацію гумової частини шини, яка призводить до здуття. Таке пошкодження може виникнути як на боковині шини, так і на протекторі. В залежності від місця деформації “грижа” може мати низку негативних наслідків.
Деформація на протекторі шини (грижа) може призвести до сильних вібрацій у кермі під час руху. Багато водіїв не приділяють уваги деформаціям на боках шини, думаючи, що якщо вони не впливають на керованість, то це не є проблемою.
Причини виникнення грижі можуть бути різними: дефекти матеріалу під час виробництва, удар шини об бордюр або яму на дорозі, а також зіткнення та удар при ДТП. Важливо зауважити, що грижа може з’явитися навіть на внутрішній, невидимій частині шини.
Якщо на шині утворилася грижа з виступом більше 10 мм, існує велика ймовірність її раптового розриву. Можна повільно доїхати до місця заміни шини, якщо грижа невелика. Проте якщо вона велика, то ризик раптового розриву дуже великий. Такі шини не можна відремонтувати, оскільки немає способів відновити розірвані нитки корду.
Таким чином, незважаючи на бажання зекономити, шину все ж потрібно замінити. Ще краще замінити обидві шини на одній осі, щоб забезпечити однакові характеристики хоча б на одній осі.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Каталітичний нейтралізатор (каталізатор) допомагає зменшити шкідливі викиди автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння. Це важлива частина…
Не кожен водій буде радий, якщо його зупинить поліція. Однак іноді й для патрульних спілкування…
Штрафи за порушення ПДР в Україні є найчастішим видом покарання для водіїв. Однак значна частина…
Колір автомобіля — це не лише про зовнішній вигляд. Психологи вважають, що обраний відтінок може…
Розкішні німецькі кросовери поєднують стиль, передові технології, високу якість і потужність. Однак їхня ціна часто…
Зима приносить водіям чимало клопоту, особливо під час сильних морозів. Одна з найпоширеніших проблем —…