Термін “грижа колеса” вказує на деформацію гумової частини шини, яка призводить до здуття. Таке пошкодження може виникнути як на боковині шини, так і на протекторі. В залежності від місця деформації “грижа” може мати низку негативних наслідків.
Деформація на протекторі шини (грижа) може призвести до сильних вібрацій у кермі під час руху. Багато водіїв не приділяють уваги деформаціям на боках шини, думаючи, що якщо вони не впливають на керованість, то це не є проблемою.
Причини виникнення грижі можуть бути різними: дефекти матеріалу під час виробництва, удар шини об бордюр або яму на дорозі, а також зіткнення та удар при ДТП. Важливо зауважити, що грижа може з’явитися навіть на внутрішній, невидимій частині шини.
Якщо на шині утворилася грижа з виступом більше 10 мм, існує велика ймовірність її раптового розриву. Можна повільно доїхати до місця заміни шини, якщо грижа невелика. Проте якщо вона велика, то ризик раптового розриву дуже великий. Такі шини не можна відремонтувати, оскільки немає способів відновити розірвані нитки корду.
Таким чином, незважаючи на бажання зекономити, шину все ж потрібно замінити. Ще краще замінити обидві шини на одній осі, щоб забезпечити однакові характеристики хоча б на одній осі.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…