Categories: Статті

Чому не варто обливати кузов водою перед нанесенням піни: пояснення для водіїв

Останнім часом мийки самообслуговування стали дуже популярними серед водіїв. Тут можна недорого помити автомобіль. Проте не всі водії знають, як це робити правильно. Власник автомийки розповів про одну важливу помилку, яку роблять автовласники. Він пояснив, чому спочатку не слід обливати кузов машини водою.

Багато водіїв досі вважають, що миття автомобіля потрібно починати з сильного поливу кузова водою під високим тиском. Потім вони наносять піну і змивають її разом із брудом. Однак експерт стверджує, що це неправильний підхід. Воду можна наносити спочатку, але тільки якщо машина сильно забруднена, наприклад, після бездоріжжя. Вона повинна бути потужною, щоб змити тільки бруд, а не обливати весь кузов. Якщо ви полите кузов потужним струменем, це може пошкодити лакофарбове покриття, особливо якщо автомобіль уже був відремонтований. Тиск на мийках самообслуговування становить 110-180 бар, що може змити погано нанесену фарбу.

Експерт також зазначив, що обливання кузова водою знижує ефективність піни, оскільки вона просто стікає з поверхні. Піну потрібно наносити правильно: розпилювати її плавними рухами, рухаючи пістолет знизу вгору. Це дозволяє піні рівномірно покривати більшу частину кузова та збільшувати концентрацію активних речовин. Не потрібно відразу змивати засіб; піні треба дати час попрацювати на поверхні кузова приблизно 2-3 хвилини для кращого очищення. Коли будете змивати піну, використовуйте воду з помірною температурою — вона не повинна бути надто гарячою чи холодною, щоб не пошкодити лакофарбове покриття.

Кузов потрібно обливати піною зверху вниз, починаючи з даху. Потім переходьте до бокових панелей і закінчуйте нижніми частинами. На останньому етапі миття краще використовувати демінералізовану воду. Це допоможе швидше завершити процес і уникнути додаткових етапів сушіння. Не варто протирати кузов ганчіркою чи мікрофіброю, щоб не залишити слідів або розводів. Краще просто використовувати водозганяння для видалення зайвої води. Усі ці кроки займуть всього 7-10 хвилин, і в результаті ви отримаєте чистий автомобіль без розводів.

Щодо миття підкапотного простору, краще довірити цю справу фахівцям, особливо якщо ви не впевнені у своїх силах. Неправильні дії можуть пошкодити електроніку, датчики або залити свічки. Найбільша небезпека — це вода, що потрапляє у генератор. Якщо ви все ж вирішили помити підкапотний простір самостійно, використовуйте спеціальний пінний очисник. Деякі досвідчені водії роблять розчин самі, розводячи 50 мл рідини для миття посуду в 1 літрі води. Перед миттям обов’язково дайте двигуну охолонути, зніміть мінусову клему з акумулятора та закрийте вразливі частини двигуна плівкою.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago