Зараз багато водіїв помічають, що акумулятори, куплені в магазинах, розряджаються значно швидше, ніж заводські батареї, які встановлюють на етапі збирання автомобіля. Експерт порталу ampercar.com пояснив причини цього явища.
Зазначено, що власники дешевших автомобілів мають перевагу в порівнянні з власниками преміум-моделей. У розкішних машинах є багато енергоспоживаючих пристроїв, які скорочують термін служби акумулятора. Але загалом ситуація залишається такою ж: заводські акумулятори (свинцево-кислотні) зазвичай служать близько чотирьох-п’яти років, тоді як нові батареї, куплені в магазинах, часто виходять з ладу через 2-3 роки.
На практиці автовиробники та виробники акумуляторів працюють за суворими контрактами. Якщо якість продукції викликає проблеми, заводи можуть розірвати угоду з постачальниками, чиї товари не відповідають вимогам.
Окрім того, автомобільні бренди тестують акумулятори у своїх лабораторіях і встановлюють жорсткі стандарти для комплектуючих, які надходять на виробництво.
На відміну від таких строгих вимог, оптові та роздрібні продавці часто перевіряють акумулятори менш ретельно. Процес транспортування і зберігання також важливий: якщо не дотримуватися технологічних норм, акумулятори можуть швидше розряджатися.
Середній термін служби автомобіля давно визначено і в Європі становить від 5 до 8 років. Це є основним критерієм для виробників запчастин. Виготовлення акумуляторів, які б служили 10 років, не є економічно вигідним, оскільки їх виробництво буде занадто дорогим. Обмежений термін служби дозволяє знизити витрати на виробництво і утримувати нижчі ціни на акумулятори.
Якщо ви шукаєте акумулятор з довгим терміном служби, варто звернути увагу на моделі з технологіями EFB та AGM. Акумулятори EFB зазвичай служать від 4 до 5 років, тоді як AGM-батареї можуть прослужити від 6 до 8 років. Проте потрібно пам’ятати, що AGM-батареї коштують дорожче.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Станом на листопад 2024 року в Україні не передбачено позбавлення водійських прав за ігнорування повістки.…
Зазвичай легкові авто та мотоцикли заправляють бензином, а вантажівки, автобуси й трактори — дизелем. Але…
Кожен водій хоча б раз стикався з проблемою спущеного колеса. Їхати з пошкодженою шиною небезпечно,…
Двигун — це основа автомобіля, і якщо з ним щось не так, машина не працюватиме.…
З початку війни багато українських водіїв виїхали до Польщі. Привчені до більш лояльних правил в…
Правила дорожнього руху часто змінюються, тому водіям важливо стежити за нововведеннями. Наприклад, у деяких країнах…