Чому ваш автомобіль дме гарячим повітрям з кондиціонера: розкриваємо основні причини
Коли замість прохолодного потоку в салоні авто з’являється гаряче повітря, водій відразу відчуває дискомфорт. Найчастіше це свідчить про одну з кількох проблем у роботі системи клімат-контролю.
Недолік холодоагенту
Найпоширеніша причина — витік фреону. Без достатнього об’єму холодоагенту випарник не охолоджується, і система перестає виконувати своє завдання. В результаті подача повітря в салон відбувається без ефективного охолодження.
Вплив навколишньої температури
Під час руху на швидкості через дефлектори надходить свіже повітря, температура якого відповідає зовнішнім умовам. Але в заторах або коли авто стоїть на сонці, припливні потоки прогріваються до високих значень. Особливо це відчутно, якщо кузов або капот довго перебувають під прямим сонячним випромінюванням.
Нагрівання повітрязабірника
Повітря, що надходить у кліматичний блок, проходить через щілину між лобовим склом і капотом. Через тепло від двигуна та нагрітий кузов навіть у тіні повітря може виявитися дуже гарячим. Додатково підсилити нагрів може близькість випускного колектора чи турбіни до моторного щита.
Несправність повітряної заслінки
У сучасних автомобілях потік повітря завжди спочатку проходить через випарник кондиціонера, а підігрів відбувається через окремий радіатор. За допомогою заслінки автоматика спрямовує повітря в радіатор обігріву або минає його. Коли заслінка заїдає чи деформується, гаряче повітря з радіатора потрапляє в салон навіть у режимі «холод».
Електропривід заслінки: діагностика та ремонт
Якщо у приводі заслінки виникає збій, він може некоректно виконувати команди з блоку управління. В такому випадку потрібна спеціальна діагностика стану серводвигуна та перевірка коректності роботи датчиків. Іноді досить переналаштувати сервопривід, іноді — замінити його.
Регулярне обслуговування кондиціонера та своєчасна заправка холодоагентом допоможуть уникнути більшості описаних проблем і зберегти комфорт у салоні авто за будь-якої погоди.
Вам також може бути цікаво:
- Топ-5 корейських кросоверів, які роками доводять свою надійність і довговічність
- Двигун «закипає» в заторі: розкрито простий трюк, що може швидко вирішити проблему
- Моторист назвав водіям найкращу оливу для двигуна після 100 000 кілометрів пробігу