Categories: Статті

Чи справжню витрату пального в авто вказують виробники?

Сучасні тенденції в автоіндустрії націлені на підвищення екологічності транспортних засобів, і виробники все частіше впроваджують у життя більш економічні та екологічно чисті двигуни. З метою перевірки реальних характеристик витрат пального та викидів в атмосферу різних автомобілів експерти Австралійської автомобільної асоціації вирішили провести великий масштабний тест.

Програма тестування, що фінансується Співдружністю на суму 14 мільйонів доларів, вже надала свої перші результати, які виявилися досить неоднозначними. Перша хвиля тестів, присвячених витратам пального та викидам, показала, що більшість транспортних засобів перевищують заявлені норми.

Малі та середні кросовери були обрані для першого тесту. Виявилося, що шість з них витрачають пального більше, ніж обіцяно виробником. Чотири автомобілі показали невелике перевищення у межах 2,5% в порівнянні з офіційними цифрами, тоді як два інші перевищили заявлені показники від 8 до 13%.

За результатами тестів лідерами ефективності стали Haval Jolion, Hyundai Tucson і Nissan X-Trail, які витрачали менше пального під час реального водіння, ніж в лабораторних умовах. GWM Haval Jolion витрачав 7,9 літра бензину на 100 кілометрів, що менше, ніж офіційно заявлений рівень 8,1 л/100 км. Hyundai Tucson витратив 6,2 л/100 км порівняно з рекламованими 6,3 л/100 км, а Nissan X-Trail витратив 7,3 л/100 км проти офіційних 7,4 л/100 км.

Найнижчі показники ефективності демонструє Toyota RAV4 GX, обладнаний 2,0-літровим чотирициліндровим бензиновим двигуном без турбонаддува та автоматичною коробкою передач. Витрата пального складає 6,8 л/100 км, що на 13% перевищує заявлені виробником показники.

Hyundai Kona виявився не набагато кращим – також обладнаний 2,0-літровим чотирициліндровим бензиновим двигуном без турбонаддува та автоматичною коробкою передач, витрата пального становить 7,0 л/100 км, що майже на 13% вище, ніж офіційно вказано 6,2 л/100 км. Також експерти перевіряли реальні викиди в атмосферу, виявивши, що автомобілі, які були на тесті, перевищують вказані виробником показники викидів під час руху.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago