Чим небезпечна їзда на низьких обертах: відповідь моториста

Багато автомобілістів у гонитві за економією палива впадають у крайнощі, які здатні призвести до серйозних наслідків для транспортного засобу. Однією з таких поширених помилок є їзда на низьких обертах двигуна. Так, вона дійсно економить паливо, але може зіграти з водіями злий жарт. Досвідчений моторист попередив читачів «SUV News», що звичка тримати стрілку тахометра в нижньому діапазоні призводить до накопичення нагару, перевантаження підшипників і передчасного зносу поршневої групи.

Експерт визнав, що сучасні електронні системи в автомобілях справді здатні адаптувати алгоритми запалювання під стиль їзди, але навіть ці технології не рятують від наслідків неповного згоряння палива. За словами майстра, сильно збагачена суміш здатна провокувати детонацію під час різкого прискорення, що, своєю чергою, призводить до пошкодження колінвалу і форсунок.

Найбільш уразливі до таких наслідків вузли, що залежать від стабільного тиску масла. Все тому, що масляний насос за низьких обертів двигуна не може підтримувати достатній тиск у системі. Відповідно мастило не потрапляє на верхні елементи двигуна, що прискорює їх знос, а також призводить до несправності трансмісії.

Моторист рекомендує експлуатувати двигун у діапазоні від 2500 до 3500 об/хв. Цей режим найоптимальніший для сучасних моторів, оскільки гарантує не тільки краще згоряння палива, а й повноцінну роботу всіх систем.

Висновок

Ви можете спробувати заощадити паливо «тут і зараз», але в довгостроковій перспективі отримаєте серйозну поломку і дорогий ремонт, що нівелює всі ваші спроби скоротити витрати на утримання автомобіля.

Раніше ми писали чому ддвигун автівки «кипить» на холостих обертах. Також моторист назвав найнебезпечніший звук після запуску двигуна.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також