З настанням осені підвищена вологість може викликати проблеми в роботі авто, а деякі деталі можуть взагалі вийти з ладу. Існує думка, що сучасні електромобілі більше схильні до поломок після їзди по калюжах. Експерти пояснили, чи це правда.
Експерти зазначають, що в машинах з двигуном внутрішнього згоряння більше деталей, які погано переносять воду, особливо через різкі зміни температури. Наприклад, під час їзди по глибоких калюжах можна отримати гідроудар, коли вода потрапляє в гарячий двигун. Це зазвичай призводить до серйозного ремонту.
Також не можна допускати, щоб холодна вода потрапляла на розігріті каталізатор, фільтр сажі або гальмівні диски. Контакт з водою може викликати різкі зміни температури, деформацію або пошкодження гарячих частин. Окрім того, волога небезпечна для датчиків, генератора, турбокомпресорів, випускного колектора та компонентів системи запалювання.
Ризики для електрокарів у воді менші, ніж для автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння. Електромотору не потрібно повітря, тож волога не потрапляє до нього. Крім того, в електрокарах майже немає деталей, які можуть перегріватися і ламатися від контакту з водою. Електричні компоненти зазвичай добре захищені. Проте серйозне затоплення електрокара під час повені або їзди по глибоких калюжах може призвести до проблем.
З настанням осені підвищена вологість може викликати проблеми в роботі авто, а деякі деталі можуть взагалі вийти з ладу. Існує думка, що сучасні електромобілі більше схильні до поломок після їзди по калюжах. Експерти пояснили, чи це правда.
Експерти зазначають, що в машинах з двигуном внутрішнього згоряння більше деталей, які погано переносять воду, особливо через різкі зміни температури. Наприклад, під час їзди по глибоких калюжах можна отримати гідроудар, коли вода потрапляє в гарячий двигун. Це зазвичай призводить до серйозного ремонту.
Також не можна допускати, щоб холодна вода потрапляла на розігріті каталізатор, фільтр сажі або гальмівні диски. Контакт з водою може викликати різкі зміни температури, деформацію або пошкодження гарячих частин. Окрім того, волога небезпечна для датчиків, генератора, турбокомпресорів, випускного колектора та компонентів системи запалювання.
Ризики для електрокарів у воді менші, ніж для автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння. Електромотору не потрібно повітря, тож волога не потрапляє до нього. Крім того, в електрокарах майже немає деталей, які можуть перегріватися і ламатися від контакту з водою. Електричні компоненти зазвичай добре захищені. Проте серйозне затоплення електрокара під час повені або їзди по глибоких калюжах може призвести до проблем.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…
Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…