З настанням осені підвищена вологість може викликати проблеми в роботі авто, а деякі деталі можуть взагалі вийти з ладу. Існує думка, що сучасні електромобілі більше схильні до поломок після їзди по калюжах. Експерти пояснили, чи це правда.
Експерти зазначають, що в машинах з двигуном внутрішнього згоряння більше деталей, які погано переносять воду, особливо через різкі зміни температури. Наприклад, під час їзди по глибоких калюжах можна отримати гідроудар, коли вода потрапляє в гарячий двигун. Це зазвичай призводить до серйозного ремонту.
Також не можна допускати, щоб холодна вода потрапляла на розігріті каталізатор, фільтр сажі або гальмівні диски. Контакт з водою може викликати різкі зміни температури, деформацію або пошкодження гарячих частин. Окрім того, волога небезпечна для датчиків, генератора, турбокомпресорів, випускного колектора та компонентів системи запалювання.
Ризики для електрокарів у воді менші, ніж для автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння. Електромотору не потрібно повітря, тож волога не потрапляє до нього. Крім того, в електрокарах майже немає деталей, які можуть перегріватися і ламатися від контакту з водою. Електричні компоненти зазвичай добре захищені. Проте серйозне затоплення електрокара під час повені або їзди по глибоких калюжах може призвести до проблем.
З настанням осені підвищена вологість може викликати проблеми в роботі авто, а деякі деталі можуть взагалі вийти з ладу. Існує думка, що сучасні електромобілі більше схильні до поломок після їзди по калюжах. Експерти пояснили, чи це правда.
Експерти зазначають, що в машинах з двигуном внутрішнього згоряння більше деталей, які погано переносять воду, особливо через різкі зміни температури. Наприклад, під час їзди по глибоких калюжах можна отримати гідроудар, коли вода потрапляє в гарячий двигун. Це зазвичай призводить до серйозного ремонту.
Також не можна допускати, щоб холодна вода потрапляла на розігріті каталізатор, фільтр сажі або гальмівні диски. Контакт з водою може викликати різкі зміни температури, деформацію або пошкодження гарячих частин. Окрім того, волога небезпечна для датчиків, генератора, турбокомпресорів, випускного колектора та компонентів системи запалювання.
Ризики для електрокарів у воді менші, ніж для автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння. Електромотору не потрібно повітря, тож волога не потрапляє до нього. Крім того, в електрокарах майже немає деталей, які можуть перегріватися і ламатися від контакту з водою. Електричні компоненти зазвичай добре захищені. Проте серйозне затоплення електрокара під час повені або їзди по глибоких калюжах може призвести до проблем.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Німецька компанія Audi ставить на паузу поставки своїх автомобілів до США через запровадження адміністрацією Білого…
На вулицях Києва було помічено рідкісний для українського ринку кросовер - Nissan Juke Nismo RS…
Комфорт під час їзди має надважливе значення як для водія, так і для пасажирів, однак…
Вартість бензину і дизельного палива в Україні в найближчі тижні обвалиться до 3 гривень за…
Сьогодні проблема викрадення автомобілів в Україні вкрай актуальна. З початку повномасштабної війни статистика цього виду…
Зупинка автомобіля поліцією є звичайною процедурою, яка далеко не завжди пов'язана з порушенням ПДР. У…