Categories: Статті

Механік пояснив, які чотири помилки водіїв найгірше впливають на ручне гальмо

Автомобільні механізми потребують правильного використання і регулярного обслуговування, і ручне гальмо (або “ручник”) не є винятком. Нерегулярне застосування або ігнорування основних правил може призвести до серйозних поломок і дорогого ремонту. У цій статті ми розглянемо чотири найпоширеніші помилки, які водії роблять з ручним гальмом, за словами досвідченого автомеханіка.

1. Рух із піднятим ручником
Одна з найпоширеніших помилок водіїв – починати рух з піднятим ручним гальмом. Це шкодить гальмівному механізму і додає навантаження на задні гальмівні колодки, диски або барабани. Також страждає трос ручного гальма, що може призвести до його деформації або розтягування. Більшість сучасних автомобілів мають індикатор, який показує, що ручник піднятий, тому водіям слід завжди перевіряти цей сигнал перед початком руху.

2. Неправильне використання в холодну погоду
Паркування з ручним гальмом взимку потребує обережності. Різкі перепади температур можуть призвести до замерзання гальмівних колодок, якщо ви відразу після зупинки активуєте ручник, особливо після того, як проїхали через калюжі або сніг. Щоб уникнути цього, дайте гальмівним дискам або барабанам час охолонути і висохнути перед тим, як увімкнути стоянкове гальмо. Інакше колодки можуть примерзнути, що може пошкодити їх або ускладнити зрушення автомобіля з місця.

3. Надмірне зусилля під час затягування
Ще одна поширена помилка – це надмірне затягування ручного гальма. Багато водіїв намагаються забезпечити надійне закріплення автомобіля, прикладаючи занадто велике зусилля при піднятті важеля. Це може призвести до розтягування троса і швидшого зносу механізму. Правильне використання передбачає легке затягування для фіксації автомобіля, без зайвого зусилля. Також не слід натискати кнопку на важелі під час підняття, оскільки це може викликати непотрібний тиск і поломку.

4. Несвоєчасне обслуговування і заміна деталей
Стоянкове гальмо, як і інші частини автомобіля, потребує регулярного обслуговування. Багато водіїв не перевіряють його стан і не регулюють трос, що може призвести до проблем. Троси і механізми стоянкового гальма розраховані на багато тисяч кілометрів пробігу, але деякі водії міняють їх занадто рано, не знаючи, що часто достатньо просто відрегулювати трос. В залежності від моделі авто, регулювання може проводитися як зсередини салону, так і під днищем машини.

Важливо також контролювати стан задніх гальмівних колодок. Якщо їх не міняти вчасно, ефективність стоянкового гальма може знизитися, особливо на схилах. Це створить додаткове навантаження на трансмісію автомобіля, що може призвести до дорогого ремонту трансмісії.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Юрист вказав на три категорії водіїв, яких патрульні бояться зупиняти

Не кожен водій буде радий, якщо його зупинить поліція. Однак іноді й для патрульних спілкування…

10 години ago

Водіям пояснили, чому один поширений штраф поліції є незаконним

Штрафи за порушення ПДР в Україні є найчастішим видом покарання для водіїв. Однак значна частина…

11 години ago

Як колір авто може розкрити характер власника: висновки психологів

Колір автомобіля — це не лише про зовнішній вигляд. Психологи вважають, що обраний відтінок може…

11 години ago

Топ-10 німецьких кросоверів класу люкс на вторинному ринку

Розкішні німецькі кросовери поєднують стиль, передові технології, високу якість і потужність. Однак їхня ціна часто…

12 години ago

Замерз бачок омивача взимку: що робити водіям в такій ситуації

Зима приносить водіям чимало клопоту, особливо під час сильних морозів. Одна з найпоширеніших проблем —…

12 години ago

Розкішні кросовери, які стрімко втрачають свою вартість: топ-10 моделей

Розкішні автомобілі часто коштують дуже дорого, але їхня ціна може різко знижуватися після покупки. Уже…

13 години ago