Categories: Статті

Назвали 7 міфів про підвіску авто, в які продовжують вірити досвідчені водії

Кожен власник автомобіля має своє уявлення про те, як слід ставитися до обслуговування підвіски. Деякі витрачають гроші на регулярний ремонт та заміну елементів, розглядаючи їх як розхідні матеріали. Інші вважають, що підвіска повинна прослужити тривалий період і не потребує серйозного втручання при обережному водінні.

Але які ж з цього правильні висновки? І які ще помилки чекають на автолюбителів? Розглянемо деякі найпоширеніші міфи про підвіску.

Міф 1. Головне завдання підвіски – відпрацьовувати нерівності

Основне призначення підвіски автомобіля – запобігати передачі вібрацій до кузова. Тому ефективна робота підвіски робить поїздку більш комфортною. Для правильного використання підвіски на дефектах дорожнього покриття рекомендується відпускати педаль гальма перед ними, дозволяючи передній підвісці ефективно працювати. Коли вага автомобіля зміщується вперед під час гальмування, підвіска не може ефективно адаптуватися до дефектів.

Міф 2. Паркування на бордюрі шкідливо для стабілізатора

Хвилювання щодо того, що паркування з однією частиною автомобіля на бордюрі може пошкодити стабілізатор, є необгрунтованим. Нічого поганого не трапиться, якщо авто просто стоїть в такому положенні.

Міф 3. Проїзд ям на великій швидкості є корисним

Припущення, що швидкий проїзд ямами корисний для підвіски, є помилковим. Велика швидкість при проходженні нерівностей може завдати шкоди не лише амортизаторам, а й іншим компонентам, таким як колеса, диски та підшипники.

Міф 4. Проста підвіска має більший ресурс

Погляд, що проста конструкція підвіски означає більший термін служби, не витримує перевірки. Статистика показує, що ресурс не залежить від складності конструкції або вартості її компонентів.

Міф 5. М’яка підвіска – найнадійніша

Хоча м’яка підвіска забезпечує більший комфорт для пасажирів, її довгохідність не визначає тривалість служби. Навіть при м’якому характері підвіски не варто очікувати довгого терміну безаварійної роботи без заміни компонентів.

Міф 6. Сталева підвіска міцніша за алюмінієву

Вважається, що сталева підвіска є надійнішою за алюмінієву. Але це припущення не повністю відповідає дійсності, оскільки алюмінієві важелі можуть бути більш витривалими.

Міф 7. Акуратна їзда гарантує тривалий термін служби підвіски

Хоча дбайлива експлуатація може збільшити термін служби підвіски, погані дороги та неправильні умови експлуатації можуть значно скоротити її ресурс. Навіть при обережному водінні без врахування дорожніх умов не можна очікувати довгого терміну служби без необхідних ремонтів та замін.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Recent Posts

Чи можуть працівники ТЦК позбавляти водіїв права керувати авто

Станом на листопад 2024 року в Україні не передбачено позбавлення водійських прав за ігнорування повістки.…

9 години ago

Чому бензин використовують у малих автомобілях, а дизель — у великих

Зазвичай легкові авто та мотоцикли заправляють бензином, а вантажівки, автобуси й трактори — дизелем. Але…

12 години ago

Чому спускають шини: три неочевидні причини

Кожен водій хоча б раз стикався з проблемою спущеного колеса. Їхати з пошкодженою шиною небезпечно,…

20 години ago

Як зрозуміти, що двигун скоро вийде з ладу: 5 основних ознак

Двигун — це основа автомобіля, і якщо з ним щось не так, машина не працюватиме.…

20 години ago

Штрафи для українських водіїв у Польщі: 500 грн за довгий прогрів і до 30 000 грн за засніжене авто

З початку війни багато українських водіїв виїхали до Польщі. Привчені до більш лояльних правил в…

21 годину ago

Що означає червона лінія на дорозі: нова розмітка для водіїв

Правила дорожнього руху часто змінюються, тому водіям важливо стежити за нововведеннями. Наприклад, у деяких країнах…

21 годину ago