Categories: Статті

Небезпечних водіїв хочуть позбавляти водійських прав назавжди

Нова хвиля змін у дорожньому законодавстві

Уряд Польщі розробляє пакет із десяти законопроєктів, які докорінно змінять підхід до безпеки на дорогах. Ініціативи спрямовані на посилення відповідальності для порушників, зокрема для тих, хто неодноразово ігнорує правила дорожнього руху, перевищує швидкість або бере участь у самовільних перегонах і дрифтах у межах міст, пише inpoland.net.pl.

Довічне позбавлення прав для рецидивістів

Однією з ключових пропозицій є запровадження довічного анулювання водійського посвідчення для тих, хто вдруге спричинив аварію з тяжкими наслідками чи повторно сів за кермо всупереч судовій забороні. Автори переконані, що така норма значно зменшить кількість серйозних ДТП і врятує не одне життя.

Суворі санкції за екстремальне перевищення швидкості

За рух зі швидкістю від 180 до 210 км/год передбачено позбавлення волі на термін від трьох місяців до п’яти років. Крім того, участь або організація нелегальних перегонів і дрифтів каратиметься штрафом від 1 000 до 10 000 злотих і можливим ув’язненням до п’яти років.

Громадська дискусія та ризики зловживань

Пропозиції вже стали предметом активних дискусій. Частина суспільства вітає жорсткі заходи як необхідний крок для зниження аварійності. Інші натомість застерігають, що без належної роботи судів і правоохоронних органів такі норми можуть призвести до несправедливих вироків та зловживань.

Графік обговорення та перспектива впровадження

Обговорення законопроєктів у польському парламенті заплановане найближчим часом. Якщо нові положення ухвалять, з 2026 року водії у Польщі зіткнуться з набагато жорсткішою відповідальністю за небезпечну поведінку на дорозі.

Вам також може бути цікаво:

 

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

32 хвилини ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

2 години ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

23 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

24 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

1 день ago