Categories: Автоновини

Штрафи до 32 тисяч гривень: українських водіїв карають за пасажирів

Щоб легально перевозити пасажирів, водій обов’язково має мати відповідну ліцензію. Проте в Кіровоградській області інспектори Укртрансбезпеки продовжують влаштовувати цільові рейди, аби виявити нелегалів на дорогах. За перевезення пасажирів без дозволу закон передбачає штраф від 17 000 до 32 000 грн, повідомляє Укртрансбезпека.

Що трапилося під час останньої перевірки

Під час нещодавнього рейду інспектори зупинили легковик ВАЗ, який за словами пасажира, працював як замовне таксі. Документи на здійснення перевезень водій не пред’явив, адже він не є суб’єктом господарської діяльності й не має ліцензії. За цим фактом склали протокол за ч. 1 ст. 164 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Остаточний розмір штрафу вирішить суд — від 17 000 до 32 000 грн.

Заклик до сумлінності

Укртрансбезпека нагадує: працювати без усіх необхідних дозволів — значить наражати пасажирів на небезпеку і порушувати закон. Крім того, уже зареєстровано законопроєкт № 11025, який має уніфікувати та ускладнити відповідальність для тих, хто організовує “сірі” перевезення автобусами чи легковиками без ліцензій.

Технічні зміни в авто теж можуть коштувати дорого

Окремо поліція звертає увагу й на несуттєві на перший погляд доопрацювання: наприклад, встановлення дефлекторів на вікна авто. Ці елементи вважаються «додатковими зовнішніми деталями конструкції» і повинні відповідати технічним нормам. Якщо при перевірці виявлять невідповідність — до вас також застосують штрафні санкції.

Будьте обачними та дотримуйтеся всіх вимог законодавства: це захистить і ваші права, і життя пасажирів.

Вас також можуть зацікавити новини:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

55 хвилин ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

24 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago