Categories: Автоновини

Штрафи до 32 тисяч гривень: українських водіїв карають за пасажирів

Щоб легально перевозити пасажирів, водій обов’язково має мати відповідну ліцензію. Проте в Кіровоградській області інспектори Укртрансбезпеки продовжують влаштовувати цільові рейди, аби виявити нелегалів на дорогах. За перевезення пасажирів без дозволу закон передбачає штраф від 17 000 до 32 000 грн, повідомляє Укртрансбезпека.

Що трапилося під час останньої перевірки

Під час нещодавнього рейду інспектори зупинили легковик ВАЗ, який за словами пасажира, працював як замовне таксі. Документи на здійснення перевезень водій не пред’явив, адже він не є суб’єктом господарської діяльності й не має ліцензії. За цим фактом склали протокол за ч. 1 ст. 164 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Остаточний розмір штрафу вирішить суд — від 17 000 до 32 000 грн.

Заклик до сумлінності

Укртрансбезпека нагадує: працювати без усіх необхідних дозволів — значить наражати пасажирів на небезпеку і порушувати закон. Крім того, уже зареєстровано законопроєкт № 11025, який має уніфікувати та ускладнити відповідальність для тих, хто організовує “сірі” перевезення автобусами чи легковиками без ліцензій.

Технічні зміни в авто теж можуть коштувати дорого

Окремо поліція звертає увагу й на несуттєві на перший погляд доопрацювання: наприклад, встановлення дефлекторів на вікна авто. Ці елементи вважаються «додатковими зовнішніми деталями конструкції» і повинні відповідати технічним нормам. Якщо при перевірці виявлять невідповідність — до вас також застосують штрафні санкції.

Будьте обачними та дотримуйтеся всіх вимог законодавства: це захистить і ваші права, і життя пасажирів.

Вас також можуть зацікавити новини:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

16 хвилин ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

1 день ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

1 день ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

1 день ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

1 день ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

1 день ago