Categories: Статті

П’ять частих помилок техобслуговування, які «вбивають» ваш автомобіль

Багато українських автомобілістів часто нарікають на низьку надійність своїх транспортних засобів. Однак практика показує, що в більшості випадків несправності трапляються через свідомі або неусвідомлені упущення в технічному обслуговуванні. Експерти видання AutoSwiat наводять п’ять типових, але водночас критичних помилок автовласників, які провокують серйозні поломки.

Рідка заміна оливи

Деякі автовиробники рекомендують міняти оливу раз на 30 000 – 40 000 кілометрів, але навіть триразове скорочення інтервалу може бути недостатнім для якісної роботи двигуна. В умовах експлуатації авто у великих українських містах для кращої довговічності агрегату регламент може бути скорочений до 5 000 – 7 500 кілометрів.

Фільтр палива – захисник дизеля

Така дріб’язкова деталь, як паливний фільтр може врятувати вас від серйозної проблеми з двигуном або паливною системою. Міняти його потрібно кожні 30 000 кілометрів.

Відмова від заміни трансмісійного масла

Нерідко можна почути, що трансмісійна рідина «вічна» і не потребує заміни, проте це твердження не відповідає дійсності. Оливу в КПП потрібно міняти кожні 60 000 – 80 000 кілометрів, оскільки вона також старіє та забруднюється.

Ігнорування тиску в шинах

На недокачаних шинах зростає витрата палива і погіршується керованість. Перекачані колеса вбивають підвіску. Перевіряти тиск у шинах слід хоча б раз на місяць.

Сліпа віра в регламент ГРМ

Виробники стверджують, що приводний механізм ГРМ може служити до 160 000 кілометрів без заміни. Насправді зноситися ремінь може набагато швидше. Найгірше, якщо не контролювати цей процес і сліпо вірити в штатний регламент. Це може призвести до того, що привід просто обірветься і пошкодить двигун. Тоді без капітального ремонту вже обійтися не вийде.

Раніше ми писали, яку кнопку в авто потрібно натискати раз на тиждень, щоб уникнути дорогого ремонту. Також механік попередив про п’ять ознак, що авто на межі поломки.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago