Як відомо, ремінь ГРМ в автомобілі є звичайним витратним матеріалом, який час від часу потребує заміни. Процедура ця вельми витратна і може коштувати від кількох тисяч до кількох десятків тисяч гривень. У разі обриву приводного механізму витрати можуть перевищити 100 000 гривень. У зв’язку з цим нехтувати станом ременя ГРМ категорично не рекомендується.
Заміна деталі, за регламентом, зазвичай повинна здійснюватися раз на 80 000 – 100 000 кілометрів. Готуватися до цієї процедури краще заздалегідь і не затягувати, проте є низка способів, які дадуть змогу продовжити її ресурс. Досвідчений автомеханік розповів про них «SUV News».
Насамперед, за словами фахівця, варто дотримуватися плавного стилю водіння, уникаючи різких прискорень і гальмувань. Також не варто забувати про своєчасну заміну супутніх деталей – особливо помпи, шківів і натяжних роликів. Їхній знос і несправність найчастіше спричиняє обрив ременя ГРМ.
Також механік рекомендує регулярно оглядати привід на наявність тріщин і слідів зносу. Крім того слід звертати увагу на дивні звуки з моторного відсіку, які теж можуть сигналізувати про наявність проблем.
Раніше ми писали, як зрозуміти, що час міняти ремінь ГРМ. Також механік пояснив, кому не варто купувати авто з варіатором.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…