Categories: Статті

П’ять звичок, які подовжать життя «автомату»: корисно знати новіть досвідченим водіям

Сьогодні автоматичні трансмісії вже є стандартом на українському ринку нових автомобілів. Знайти сучасні моделі з «механікою» вже досить важко, оскільки вони значно поступаються «автоматам» комфортом та зручністю. Однак не варто забувати, що АКПП потребує правильної та дбайливої експлуатації, оскільки є не такою міцною та надійною, як МКПП. Навіть незначні на перший погляд помилки можуть призвести до до серйозних поломок і дорогого ремонту. Експерти видання Interia тим часом назвали п’ять практичних порад, які допоможуть уникнути проблем з цією трансмісією.

  1. Паркуйтеся правильно. Не поспішайти вмикати режим «P», дочекайтесь, доки авто повністю зупиниться. В іншому випадку ви можете пошкодити фіксатор у коробці. Якщо паркуєтесь на ухилі, то обов’язково використовуйте стоянкове гальмо.
  2. Використовуйте kick-down розумно. Опція, яка служить для швидкого прискорення. Коли педаль акселератора витискається до упору, то КПП швидко знижує передачу, щоб забезпечити максимальний крутний момент. Найбільш актуально при обгоні.
  3. У горах — тільки з гальмуванням двигуном. Не зношуйте гальма постійним витисканням педалі. Якщо рухаєтесь по схилам, то краще використовуйте КПП, помірно знижуючи передачу вручну.
  4. У заторах не перемикайтеся постійно. Якщо мова йде про короткі зупинки, то краще залишати коробку в режимі D, утримуючи педаль гальма. Це допоможе уникнути перегріву та швидкого зносу.
  5. Слідкуйте за мастилом. Не двилячись на те, що багато хто закликає не міняти трансмісійну рідину, це все ж таки варто робити кожні 60–80 тисяч кілометрів. Також не варто рушати різко на непрогрітій трансмісії  — це може призвести до її виходу з ладу.

Якщо ви будете уникати типових помилок та дотримуватись елементарної дисципліни, то зможете зберегти коробку «автомат» у відмінному стані навіть після 200 тисяч кілометрів. Детальніше про трансмісії — у нашій попередній статті: Чим відрізняється «робот» від «автомата»: механік дав відповідь.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago