Categories: Статті

Що робити, якщо знак «Обгін заборонено» не співпадає з розміткою: що в пріоритеті і як не втратити права

Керування автомобілем завжди несе в собі підвищену відповідальність і потребує максимальної уваги від водія. На жаль, ніхто не застрахований від неприємних ситуацій на дорозі. Однією з таких є момент, коли дорожня розмітка не відповідає знакам, встановленим біля обочини, пише SUVNews.

Чому трапляються ситуації з невідповідністю?

Коли водій стикається зі знаком «Обгон заборонено» поруч із преривистою розміткою на асфальті, важливо не панікувати. Замість цього варто згадати основи Правил дорожнього руху (ПДР). Адже в таких випадках відповідальність за будь-які дії лягає на водія.

Яка відповідальність чекає на водія?

Спроба обгону на ділянці з забороняючим знаком або розміткою може призвести до відповідальності за Кодексом України про адміністративні правопорушення. У водія можуть відібрати права на термін від 4 до 6 місяців.

Читайте також: В Україні водіїв-пенсіонерів хочуть позбавляти водійських прав: кого це стосується

Що робити у випадку нерозуміння знаків та розмітки?

Причини таких розбіжностей часто є досить звичними: дорожні робітники могли не закінчити своєчасно роботу або проявити халатність. Якщо ви стали свідком цієї ситуації, настійно рекомендується звернутися до правоохоронних органів. Краще написати заяву, вказуючи на ділянку дороги, де є невідповідність.

Порядок дій відповідно до ПДР

Згідно з правилами дорожнього руху, дорожні знаки завжди мають пріоритет над розміткою. Якщо ж розмітка погано видима або не відповідає знакам, водій зобов’язаний керуватися саме знаками. Ще одна ключова деталь: тимчасова дорожня розмітка жовтого кольору має пріоритет над постійною. Ніколи не забувайте, що найвищий пріоритет належить працівникам поліції, які регулюють рух!

Отже, у складних ситуаціях єдине правильне рішення – діяти відповідно до дорожніх знаків. Це дозволить залишитися впевненими у своїй безпеці та не наражати себе на ризик втрати прав.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

52 хвилини ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

24 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago